رونمایی Huawei از جدیدترین سری ساعت های هوشمند در سال 2024!

شرکت هواوی از نسل جدید ساعت های هوشمند Watch 4 Pro ، Watch GT 4 وBand 9 رونمایی کرد.

ساعت هوشمند هواوی مدل 2024

شرکت هواوی با انتشار یک پست رسمی در رسانه اجتماعی Weibo اعلام کرد که از امروز عرضه سه گجت پوشیدنی خود را در سال جدید آغاز خواهد کرد. این سه دستگاه شامل ساعت Watch 4 Pro Space Exploration ، ساعت Watch GT 4 و Band 9 می شود.

ساعت Watch 4 Pro Space Exploration

از بین سه دستگاه، ساعت Watch 4 Pro Space Exploration به علت طراحی منحصر به فردی که با الهام از اکتشافات فضایی دارد، نظرهای بیشتری را به خود جلب کرده است. این ویژگی را حتی می توان در تیزر تبلیغاتی واچ 4 پرو Space Exploration هم مشاهده کرد.

ساعت هوشمند هواوی مدل 2024 1

این ساعت مجهز به یک صفحه نمایش با قابلیت ضد خش است. بدنه آن از جنس تیتانیوم با درجه سختی بالا ساخته شد. هواوی در قاب ساعت از سرامیک نانوذرات میکروکریستالی استفاده کرد تا علاوه بر افزایش طول عمر، نمای ظاهری آن را لوکس تر جلوه دهد. از نظر نرم افزاری ساعت واچ 4 پرو Space Exploration به تمامی ابزارهای سلامتی در سطح میکرو مجهز است. در کنار تمام این امکانات، به علت وجود دکمه دیجیتال UWB می تواند از ارتباطات بی سیم پشتیبانی کند. UWB یک فناوری بی‌سیم است که از پالس‌های رادیویی با فرکانس بسیار بالا برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می‌کند. این فناوری به دلیل دقت بالا در اندازه‌گیری فاصله و همچنین سرعت بالا در انتقال داده می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از کاربردهای این فناوری بی سیم می توان به قفل و بازکردن درب خودرو یا خانه، ردیابی اشیا گم شده و ارسال/دریافت اطلاعات استفاده کرد. البته هواوی اعلام کرد که این قابلیت را تنها بعد از انتشار بروز رسانی OTA بعدی فقط در دسترس خودروهای Wenjie M9 و Wenjie M7 قرار خواهد داد. بنابراین، کاربران iOS نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند.

ساعت Huawei Watch GT 4

ساعت هوشمند هواوی مدل 2024 2

ساعت هوشمند بعدی، هواوی Watch GT 4 است که فقط با رنگ سبز روشن عرضه می شود. این ساعت که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود از ویژگی های مهمی مانند دوام بالای باتری حداکثر تا 14 روز، ردیابی حرکات تناسب اندام بیش از 100 نوع ورزش مختلف و حسگرهای پایش سلامتی(خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون) بهره می برد. این ساعت مجهز به صفحه نمایش های زیبا از نوع AMOLED با قابلیت شخصی سازی صفحه نمایش، فناوری GPS برای موقعیت یابی و برقراری تماس با بلوتوث مجهز است. ساعت GT 4 تحت سیستم عامل هارمونی 4 کار می کند اما، با سیستم عامل های اندرویدی و iOS هم سازگاری دارد.

مچ بند سلامتی هواوی Band 9

ساعت هوشمند هواوی مدل 2024 3

مچ بند هوشمند هواوی Band 9 به جدیدترین امکانات سلامتی مجهز است. این مچ بند مناسب کاربرانی است که پایش علائم حیاتی برای آنها در الویت اول قرار دارد. عرضه جهانی این دستگاه از ماه گذشته آغاز شد. Huawei برای جلب توجه خریداران بیشتر قصد دارد در طول پنج روز آینده هر شب یک ویدئوی زنده به صورت جداگانه برای هر کدام از این دستگاه ها پخش کند. اولین ویدوی از امروز 8 آوریل ساعت 7:00 بعدازظهر پخش می شود. پیش‌فروش این محصولات از امروز در سراسر چین آغاز خواهد شد. فروش رسمی هم از تاریخ ۱۲ آوریل و راس ۱۰:۰۸ صبح شروع می شود.


چاپ