خبر خوب اپل برای دارندگان هدست ترکیبی Apple Vision Pro!

دارندگان هدست ترکیبی Apple Vision Pro به زودی می توانند از کنترلرهای بازی 8bitdo استفاده کنند.

هدست ویژن پرو کنترلر

دارندگان هدست ترکیبی اپل ویژن پرو می توانند از کنترل های جذاب 8bitdo برای بهبود تجربه کاربری خود در آینده نزدیک استفاده کنند. با اعمال تغییرات جدید، کنترلرهای بازی 8bitdo می توانند با هدست واقعیت مجازی Apple تعامل داشته باشند. بنابراین کاربران قادر هستند دسته های کنترل را طبق نیاز و سلیقه خود انتخاب کنند و از تجربه کاربری با این دستگاه بیشتر لذت ببرند.


شاید تا به حال نام هدست ویژن پرو به گوش شما نخوره باشد. Apple vision pro یک دستگاه سخت افزاری است که به شما اجازه می دهد از حرکات دست و چشمان خود برای پیمایش در منوهای برنامه های مختلف یا تماشای محتوا استفاده کنید. البته این دستگاه تا قبل از این برای انجام بازی خیلی مناسب نبود. سازنده آن برای حل این مشکل راهکارهای مختلفی را بررسی کرد. آخرین آن مربوط به مذاکراتی می شود که با شرکت معروف 8bitdo (تولید کننده دسته بازی)انجام شد. 8bitdo به تازگی اعلام کرد تعدادی از دسته های بازی ساخت آنها با هدست جدید اپل سازگاری دارد.

این خبر را سازنده هدست هم تایید کرد. بنابراین، گیمرها می توانند به زودی از طریق اتصال بلوتوث بدون هیچ مشکلی با دسته های بازی کار کنند. در مجموع، اپل برای 8 گجت مختلف چراغ سبز نشان داد. یکی از این وسایل، کنترلر بلوتوثی خود Apple است که به عنوان بهترین گیم پد موجود در بازار برای کامپیوترهای شخصی به حساب می آید.

دستگاه های سازگار دیگری که با هدست Vision Pro سازگاری دارند شامل کنترلر SN30 Pro، لایت ۲ و کنترلر N30 Pro 2 می شود. البته سازگاری لوازم جانبی فقط محدود به دسته های بازی نمی شود. شرکت 8bitdo به تازگی از قابلیت AVP صفحه‌کلید مکانیکی رترو خود رونمایی کرد. البته تنظیمات هدست به گونه ای است که این دستگاه می تواند با بیشتر صفحه کلیدهای بلوتوثی ارتباط برقرار کند.

یکی از ویژگی های مهم هدست ترکیبی ویژن پرو، نمایش محتواهای مختلف مانند فیلم و بازی های آنلاین است. به همین علت، این خبر می تواند خیلی مهم باشد. زیرا، روی تجربه کاربری اثر مستقیم می گذارد. اگر انجام بازی روی نمایشگرهای بزرگ خیلی دلچسب نیست، این هدست می تواند با اجرای بازی در سرویس های ابری لحظات هیجان انگیزتری را برای گیمرها رقم بزند.
البته 8bitdo از دو سال قبل خبر پشتیبانی دستگاه های اپل را برای دسته های بازی منتشر کرد. اما تا قبل از این گوشی های آیفونريال تبلت و کامپیوترهای مک به این ویژگی مجهز بودند. این ویژگی در بروزرسانی نرم افزاری دسته های بازی و سیستم‌عامل‌های iOS 16.3، iPadOS 16.3، tvOS 16.3 و macOS 13.2 اپل گنجانده شد. به نظر می‌رسد تمام لوازم جانبی که می توانند با آیفون و آیپد کار کنند با ویژن پرو هم سازگار خواهند بود.


چاپ