اپل دومین تیزر تبلیغاتی هدست ویژن پرو را منتشر کرد!

تیزر دوم هدست ویژن پرو یک کاربر را در حال استفاده از ویژگی "محاسبات فضایی" نشان می دهد.

هدست اپل تیزر تبلیغاتی

روز گذشته اپل در تمامی فروشگاه های خود در ایالات متحده هدست معروف Vision Pro را عرضه کرد. یعنی در حال حاضر کاربران ساکن این کشور می توانند هدست گران قیمت 3499 دلاری را خریداری کنند. بنابراین آنها بعد از خرید و مراحل نصب قادر هستند از مهم ترین ویژگی این هدست واقعیت ترکیبی "محاسبات فضایی" لذت ببرند.

همین هفته گذشته بود که اپل همه طرفداران خود را با انتشار اولین تیزر تبلیغاتی مربوط به هدست ویژن پرو سوپرایز کرد. در این تیزر چندین نفر را می بینید که در حال استفاده از ویژن پرو هستند و ترانه Dreamer از گروه Supertramp نیز در پس زمینه ویدئو پخش می شود.

حالا اپل یک تیزر تبلیغاتی دیگر را با عنوان "First-Timer" منتشر کرد. از امروز تمامی کاربرانی که هدست Apple را پیش خرید کرده بودند، می توانند آنها را به خانه ببرند. کاربر شاید در ابتدا به علت عدم آشنایی با ویژگی محاسبات فضایی کمی گیج در گم به نظر برسد. اما طبق ادعای شرکت سازنده کار با هدست Apple Vision Pro بسیار ساده است. کاربر به راحتی می تواند با حرکت چشم ها، دست ها و صدا در این فضا پیمایش کند.

همانطور که در تیزر تبلیغاتی دیده می شود، کاربر وقتی برای اولین بار هدست را روی سر می گذارد، یک فید شامل چند آیکن مختلف در مقابل او ظاهر می شود. کاربر با حرکت چشمان خود برنامه Apple TV را انتخاب می کند. سپس سریال در حال پخش "استادان هوا" به نمایش در می آید. او با حرکت انگشت خود صفحه را به روی سقف انتقال می دهد. همزمان روی کاناپه دراز می کشد و از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت می برد. کاربر با حرکت دو انگشت صفحه نمایش را بزرگتر می کند و لبخند می زند. آخر تیزر شعار "Hello Vision Pro" به نمایش در می آید.

اپل این تبلیغ 30 ثانیه ای را از روز گذشته در تمامی برنامه ها و رویدادهای ورزشی پخش می کند. زمان بندی شرکت کوپرتینویی حرف ندارد! آمریکا تا رویداد Super Bowl فقط یک هفته فاصله دارد. پس به احتمال زیاد این شرکت حضور پر رنگی در تبلیغات و تیزرهای مربوط به لیگ فوتبال سوپر باول خواهد داشت. این رویداد به اپل یک فرصت طلایی برای ارائه محصولات و خدمات جدید به میلیون ها مخاطب در سراسر جهان می دهد. سوپر باول، در واقع بازی فینال بین قهرمانان کنفرانس فوتبال ملی (NFC) و کنفرانس فوتبال آمریکا (AFC) در لیگ ملی فوتبال (NFL) خواهد بود. این بازی به خاطر هزینه تبلیغاتش که گاهی به میلیون‌ها دلار می رسد، شهرت زیادی دارد. مردم می توانند بین دو نیمه، از اجرای کنسرت گروه های معروف موسیقی جهان و برنامه های دیگر لذت ببرند. این رویداد قرار است در 12 فوریه در ایالت آریزونا برگزار شود.


چاپ