مشخصات وقیمت ساعت ضد آب و ارزان قیمت Noise ColorFit Thrill

شرکت هندی Noise به تازگی از ساعت هوشمند ضد آب جدید ColorFit Thrill رونمایی کرد.

ساعت ضد آب Noise

ساعت های هوشمند در سال های اخیر توانستند توجه خریداران زیادی را به خود جلب کنند. ساعت های هوشمند نسل جدید به اماکانت مهمی مانند ردیاب سلامتی مجهز هستند که می تواند جان افراد را از خطر مرگ حتمی نجات دهند. شرکت های زیادی در زمینه ساخت این ساعت های دیجیتال فعالیت می کنند. Noise یکی از همین شرکتهاست. شاید نام این کمپانی هرگز به گوش شما نخورده باشد! Noise در واقع یک شرکت فناوری هندی است که در سال 2018 شروه به کار کرد و از آن زمان به یکی از سازندگان مطرح تجهیزات الکترونیکی مصرفی(گوشی هوشمند و لوازم جانبی) در بازار هند تبدیل شد. در حال حاضر محصولات نویز در بیش از 50 کشور جهان به فروش می رسد. سال 2022 ارزش معاملات نویز به رقمی معادل 1.1 میلیارد دلار رسید. این شرکت با تمرکز روی نوآوری و ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

این سازنده هندی در فاصله کمی پس از معرفی Voyage LTE از نسل جدید ساعت های ColorFit Thrill پرده برداری کرد. ساعت ColorFit Thrill صفحه چهار گوش مربعی شکل دارد. این ساعت از عملکرد و دوام بسیار خوبی برخوردار است. یکی از ویژگی های مثبت این ساعت، وزن سبک و رنگبندی های استتاری بندساعت است. از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری آن می توان به صفحه نمایش 2 اینچی از نوع TFT LCD با روشنایی 550 نیت اشاره کرد که می تواند تا 150 پس زمینه مختلف را از طریق اینترنت ارائه دهد. علاوه براین، با کمک فناوری Noise Tru Sync امکان برقراری تماس بلوتوثی را از طریق جفت شدن سریع و با شارژ کم فراهم می‌کند.

ساعت ColorFit Thrill به سنسورهای ردیاب سلامتی Noise Health Suite نیز که شامل سنسور ضربان قلب، سنسور اندازه گیری اکسیژن سطح خون، ردیاب خواب و مدیریت استرس مجهز است. علاقه مندان به تناسب اندام هم می توانند از 100 حالت ورزشی آن

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت از نظر نظارت بر سلامت، Noise Health Suite شامل نظارت بر ضربان قلب 24×7، اندازه‌گیری SpO2، ردیابی خواب و مدیریت استرس است. علاقه مندان به تناسب اندام می توانند از 100 حالت ورزشی گنجانده شده در آن به راحتی استفاده کنند. ساعت هوشمند جدید Noise گواهی IP68 دارد بنابراین، در برابر نفوذ آب یا گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. از لحاظ نرم افزاری ساعت ColorFit Thrill با برنامه موبایل NoiseFit کار می کند و هیچ محدودیتی برای یکپارچه سازی با گوشی های Android و iOS ندارد.

ساعت دیجیتال جدید مدل 2024 از استاندارد بلوتوثی 5.2 پشتیبانی می کند و قابلیت ذخیره تا حداکثر 10 مخاطب را برای تماس های بلوتوثی دارد. این دستگاه به یک میکروفون و بلندگوئی داخلی با قابلیت های مختلفی مانند نمایش اعلان، به روز رسانی آب و هوا، یادآوری، زنگ هشدار، کنترل دوربین، کنترل موسیقی و ماشین حساب مجهز است. از لحاظ دوام باتری، ساعت با یک بار شارژ کامل می تواند تا 15 روز بدون نیاز به شارژ مجدد به راحتی کار کند. در حال حاضر ساعت ColorFit Thrill در بازارهای داخلی هند با قیمت 1899 روپیه عرضه شده است.


چاپ