بهترین کیبورد سامسونگ گلکسی تب S8

گلکسی تب اس 8 پلاس جدیدترین تبلت سامسونگ با صفحه نمایشگر 12.4 اینچی و پردازنده بسیار قوی Snapdragon 8 Gen 1 می باشد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر با های فن تک همراه شوید.

اگر شما قصد دارید از تبلت خود در محیط کار استفاده نمایید نیاز به قاب با کیفیتی دارید که نه تنها از آن در مقابل هر گونه خط وخش و ضربه محافظت کند بلکه دارای صفحه کلیدی برای تایپ اسناد کاری یا ایمیل نیز باشد. ما برخی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار را پیدا کردیم که با بودجه های مختلف می توان آنها را تهیه نمود. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به آنها بیندازیم.
آیا به صفحه کلید نیاز ندارید؟!
بهترین قاب های گلکسی تب اس 8 پلاس خود را از جنس مقاوم انتخاب کنید.


صفحه کلید کتابی و باریک سامسونگ

صفحه کلید کتابی و باریک سامسونگ

شما اگر به دنبال صفحه کلیدی قابل حمل و مورد اعتماد هستید، صفحه کلید رسمی سامسونگ Bog Cover Slim یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد. همانطور که از نامش پیداست فوق العاده باریک است، بنابراین یکی گزینه مناسب برای حمل در کیف همراه شماست. علاوه بر آن دارای فضای ذخیره سازی برای قلم S-Pen می باشد که تبلت شما را به یک لپ تاپ تبدیل می کند، این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا در حال حرکت بتوانید به راحتی به ایمیل ها پاسخ داده و گزارشات خود را تایپ نمایید. درست است این کیبورد مشکی رنگ است اما ظاهر حرفه ای آن به این معنی است که در دفتر یا محل کار نیز به اندازه خانه خوب به نظر می رسد.


قاب کیبورد Fintie Keyboard Case

ProCase

اگر به دنبال یک صفحه کلید با نور پس زمینه باشید که بتوانید نور آن را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید Fintie Keyboard Case گزینه مناسب برای شما می باشد زیرا دارای 7 رنگ قابل تنظیم است. خود این صفحه کلید از مواد ABS با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است که برای تایپ سریعتر پاسخ لمسی دارد. علاوه بر آن سه زاویه دید مختلف را برای راحتی تایپ پشتیبانی می کند. و اگر زمانی به صحه کلید نیاز نداشتید به راحتی می توانید آهنرباها را از کیس خود جدا کنید. در مورد قاب می توان به ویژگی روکش چرمی PU آن اشاره کرد که باعث ایمنی بیشتر صفحه نمایشگر تبلت شما در برابر خط و خش می شود. یک لایه دیگر از جنس پلی کربنات دارد که در برابر ضربه ایجاد مقاومت می کند.

صفحه کلید Infiland Backlit Keyboard Case 

Infiland Backlit Keyboard Case

صفحه کلید Infiland Backlit یکی از بهترین های لیست موجود می باشد. از ویژگی های مهم آن می توان به یک قاب سخت وجدا شدنی از صفحه کلید اشاره کرد بنابراین به راحتی می توانید نحوه استفاده از آن را تغییر دهید. صفحه کلید قابل تنظیم خود را بچرخانید و پایه را با شیارهای ضد لغزش در زاویه دید دلخواه خود تنظیم نمایید. بستن سگک باعث می شود که در برابر خط و خش و ضربه محفوظ بماند. حتی زمانیکه در کیف یا کوله پشتی قرار دارد. تنها عیب آن در این است که جفت کردن آن با تبلت شما کمی پیچیده خواهد بود.


 صفحه کلید Nulaxy KM12 با نور پس زمینه با روکش چرمی قابل جدا شدن

Nulaxy KM12

اگر شما به دنبال صفحه کلید با نور پس زمینه مختلف هستید Nulaxy KM12 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از ویژگی های آن می توان به پنج رنگ مختلف، سه سطح روشنایی، دوام 60 روزه باتری اشاره کرد. علاوه بر آن پوشش چرمی PU آن باعث شده اگر صفحه کلید را استفاده هم نکنید از آن محافظت کرده و یا در زمان استفاده از صفحه کلید می تواند به عنوان پایه هم قرار گیرد.

 مدل ProCase 

ProCase

در مورد نور پس زمینه نگران نباشید. مدل ProCase دارای جلوه ظاهری براق و چرمی است. روکش میکروفیبر دارای خاصیت ضد لغزش می باشد که صفحه تبلت را از هر گونه خط و خش محافظت می کند. صفحه کلید قابلیت اتصال مغناطیسی با جلد چرمی دارد بنابراین برای استفاده در زمان حرکت ایده آل خواهد بود. علاوه بر آن طبق زاویه دید خود می توانید در سه حالت تنظیم نمایید. صفحه کلید جدا شدنی با مواد ABS ساخته شده که دارای کیفیت بسیار بالایی است.


چاپ