شارژر مسافرتی جهانی که با USB-C بارگیری شده است(Zendure Passport III)

جدیدترین شارژر مسافرتی Zendure با نیروی USB-C برای شارژ کردن پنج دستگاه در بیش از 200 کشور در سراسر جهان عرضه شد.برای آشنایی با این آداپتور قابل حمل تا پایان مطلب با های فن تک همراه شوید.

Passport III یک آداپتور مسافرتی قابل حمل است که به شما امکان می دهد از دستگاه های AC موجود خود در سراسر جهان استفاده کنید، این گجت به عنوان یک شارژر با پنج پورت USB نیز عمل می کند.
طراحی آشنای نسل های قبلی با چهره های متالیک مشکی، صورتی یا آبی دارد. هر صفحه رنگی مربوط به اضلاع نیمه مات منطبق است که اجزای الکتریکی داخلی را نشان می دهد.

47172 91921 Zendure Passport III Colors xl

Zendure نسل سوم Passport را با پنج پورت USB مجموعاً مانند نسل آخر Passport II Pro تجهیز کرده است. این بار، به جای سه USB-A و دو USB-C، چهار پورت USB-C تنها با یک درگاه USB-A وجود دارد.
این پیکربندی مجدد بیشتر با چشم انداز فناوری مدرن مطابقت دارد. اپل تمام محصولات فعلی خود را با کابل های USB-C از iPhone به iPad، از Apple Watch گرفته تا AirPods ارسال می کند.
پورت USB-C کناری می‌تواند تا 65 وات انرژی را تامین کند، که برای تامین انرژی کافی برای اکثر مک‌های قابل حمل کافی است، و انرژی بیش از اندازه کافی برای iPad را نیز دارا می باشد.
اگر از یک دستگاه جدید سامسونگ استفاده می کنید، این پورت USB-C از منبع تغذیه قابل برنامه ریزی یا PPS نیز پشتیبانی می کند. این همان چیزی است که سامسونگ برای قابلیت‌های شارژ سریع باورنکردنی در دستگاه‌های جدیدتر خود، مانند S22 Ultra 45 واتی استفاده می‌کند.
در پایین Passport III -پاسپورت III، درگاه های USB باقیمانده، سه USB-C با یک USB-A قرار دارند. هر یک از پورت‌های USB پایین می‌توانند تا 15 وات برق تولید کنند.
در مجموع، دستگاه می تواند 65 وات برق تولید کند. این بدان معناست که پورت USB-C جانبی به تنهایی 65 وات کار می کند، اما در صورت استفاده از هر یک از پورت های پایین، به 45 وات کاهش می یابد.
Zendure سال‌هاست شارژرهای مسافرتی را تولید می‌کند، چه باتری‌های قابل حمل یا نسخه‌های قبلی آداپتور مسافرتی پاسپورت.
، Passport III می تواند دستگاه های مختلف مانند. ریزر، سشوار، شارژرهای بزرگتر، اتو و سایر دستگاه های AC به خود وصل کرده و شارژ نماید.
Passport III با استفاده از یک فیوز منحصر به فرد خودتنظیم شونده، با افزایش دمای داخل، دو تکه فلز از هم جدا می‌شوند و قدرت را از بین می‌برند و اجازه می‌دهند دما کاهش یابد.
هنگامی که دما به اندازه کافی خنک شد تا بتواند ایمن کار کند، فلز به جای خود باز می گردد و قدرت را بازیابی می کند. فیوز تعویض فیزیکی لازم نیست.
و اما چرا باید این آداپتور شارژری را تهیه کنیم؟؟
Zendure Passport III یک همراه عالی برای سفر است، که نسبتاً جمع و جور می باشدو همچنین به عنوان آداپتور AC جهان و هم به عنوان یک شارژر چندگانه عمل می کند.
تازه سازی آن و پشتیبانی از GaN باعث افزایش کل توان خروجی و دو برابر شدن آن در USB-C شده است. همچنین از خود Zendure. دستگاه هایی با خروجی بالاتر و دستگاه هایی وجود دارند که از پورت های USB-C بیشتری پشتیبانی می کنند.
مزایای این آداپتور شارزری:
شارژر USB و آداپتور برق سراسری
شمع های مخفی در بیش از 200 کشور کار می کند
قدرت 65 وات، نسبت به نسل قبلی
رنگ آمیزی متالیک و سرگرم کننده
استفاده از فناوری GaN برای سایز کوچکتر از شارژرهای مبتنی بر سیلیکون
فیوز تنظیم خودکار نیاز به تعویض ندارد
در صورت شارژ همزمان پنج دستگاه، 65 وات همچنان می تواند کم باشد
بدون رنگ خنثی با کناره های جامد
قیمت Zendure Passport III به عنوان پیش خرید 39.99 دلار پشتیبانی شده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

 


چاپ