سه مدل اپل واچ برای سال 2022

به‌روزرسانی‌های بعدی اپل واچ از سه مدل تشکیل خواهد شد،این در حالی که تغییرات نسلی لزوماً شامل تغییرات عمده در سنسور نخواهد بود!

انتظار می‌رود که نسل اپل واچ سری 8 تغییرات طراحی زیادی داشته باشد و ممکن است شامل بیش از یک مدل باشد که در سال 2022 عرضه می‌شود. روز یکشنبه، خبرنامه‌ای جزئیات بیشتری از آنچه که باید توسط اپل معرفی شود و آنچه می‌تواند ارائه شود ارائه کرد.
می تواند سال2022 در تاریخ مدل های اپل واچ جزو برترین سال این برند باشد.به نظر می رسد در بین به روز رسانی های گورمن اپل واچ سری 8، اپل واچ SE عرضه اپل واچ مختص به ورزشکاران جزو برنامه های اصلی این شرکت غول پیکر باشد.

applevachhh

در مورد ویژگی‌ها، به استثنای سنسورهای دمای بدن، انتظار هیچ سنسور سلامت جدید برای سال 2022 نیست. با این حال، این مدل‌ها شامل تراشه‌های سریع‌تر و همچنین به‌روزرسانی‌های عمده برای ردیابی فعالیت خواهند بود.
اپل در حال حاضر اپل واچ سری 3 را به عنوان گزینه مقدماتی در کنار اپل واچ سری 7 و اپل واچ SE می فروشد. این احتمال وجود دارد که اپل بتواند عرضه سری 3 را متوقف کند و مشتریان جدید را به سمت خرید مدل SE به عنوان یک دستگاه ابتدایی سوق دهد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ