پرفروش ترین محصولات اپل در فوریه ۲۰۲۲

بیشتر افراد اپل را از پیشتازان انقلاب رایانه ای می شناسند.

شاید شما جزء آن دسته از افرادی باشید که تجربه کار با رایانه های شخصی مکینتاش را داشته باشید و از آن بسیار لذت برده باشید اما امروزه اکثر افراد این برند را به عنوان سازنده موبایل و تجهیزات وابسته آن می شناسند. در واقع این به معنی این که خط تولید مک دیگر مورد علاقه ما نیست، نمی باشد اما از رایانه های آن گرفته تا موبایل ها و سایر محصولات اپل از لحاظ قیمت در دسته گران قیمت ترین محصولات جهان قرار می گیرند. اما اگر شما یکی از آنها را دارید توصیه می کنیم آن را بیمه کنید چراکه ارزش آن را دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات پر فروش اپل تا پایان مطلب با های فن تک همراه شوید.

 Apple Watch Series 7 :

apple watch min

اپل سال گذشته سیستم عامل ساعت های هوشمند خود را با ارائه Apple Watch Series 7 سری جدید و گران قیمت به روز کرد. سری ۷ اپل واچ، هر گونه مواردی که در مدل های قبلی کاربران به آن علاقه داشتند را به روز رسانی کرده و به نهایت زیبایی خود رسانده است. مواردی نظیر نرم افزار عالی، صفحه نمایش همیشه روشن و متحرک، ردیابی، سلامتی و تناسب اندام اضافه شده است. نکته خیلی جالب اینجاست که قیمت سری ۷ ارزانتر از سری قبل بعد از تخفیفات ارائه شده است و الان بهترین زمان خریداری آن می باشد.

 Apple 10.2-Inch iPad :

iPad min

اپل به تازگی نسل نهم Ipad10.2 را روانه بازار کرده است. در مدل ۲۰۲۲ تغییرات سخت افزاری زیادی بر روی آن انجام داده اند. با این حال با توجه به اینکه این آیپد ها خوب و با ارزش هستند برای ما گزینه مناسبی برای خریداری هستند زیرا در طول سال، خرده فروشان این محصول را با قیمت ثابت به فروش می رسانند. زمانی که نسل های قدیمی تر آیپد 10.2 وارد بازار به دلیل صفحه لمسی فوق العاده، طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی، به عنوان بهترین تبلت برای مردم معرفی شد. با توجه به اینکه قیمت آیپد پرو نسبت به سایر محصولات گران قیمت اپل مناسب تر می باشد، فروش آن برای شما آسان تر خواهد بود.

 Apple iPhone 13 :

iPhone 13 min

آیفون ۱۳ پرچم دار نسل جدید گوشی های هوشمند اپل می باشد که اخیرا وارد بازار شده است. با آیفون ۱۳ اپل استراتژی عرضه گوشی جدید خود را با ارائه چهار دستگاه آغاز کرده است: آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی -برای طرفدارن گوشی های سایز کوچک- آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس. در این میان دو ورژن آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از لحاظ قیمت  نسبت به دو نوع دیگر ارزان تر هستند. آیفون ۱۳ مینی تنها به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می رسد اما قیمت دو مدل بالاتر دیگر ۱۰۹۹ دلار می باشد. اما در نهایت هر دو گروه برنده هستند. بیشترین پیشرفتی که در این گوشی به چشم می آید دوربین آن می باشد. برای عکسبرداری و فیلم برداری در نور کم، حساسیت به نور آن بهبود بافته است. نوع پرو و پرومکس دوربین های جدیدتری با قابلیت Ultra، Wide ، Telephoto دارد. سیستم عامل آن به iOS 15 ارتقا پیدا کرده و تنظیمات جدید مانند حالت سینمایی را امکان پذیر می کند.

 Apple MacBook Air with M1 CPU :

macbook air min

باریک ترین لپ تاپی که به مرور باریک و باریک تر نیز می شود لپ تاپ های شرکت اپل است. MacBook Air هنوز به خوبی کار می کند. اپل در سال ۲۰۲۰ پردازنده جدید خود را به نام CPU M1 با قدرت فوق العاده که آن را به یک ماشین قدرتمند تبدیل کرده است روانه بازار کرد. در نوع جدید Apple Macbook Air تراشه M1 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه حالت جامد (SSD) جفت شده است.

 Apple iPad Pro with M1 CPU :

ipad pro min

کامپیوترهای Mac تنها محصولاتی نبودند که در به روز رسانی چیپ M1 را دریافت کردند: در ماه می سال ۲۰۲۱ اپل چیپست های M1 را وارد آیپدهای خود نیز نمود.سری پرو همیشه قدرتمندترین سری تبلت در خط تولید آیپد می باشد. پردازنده M1 همه چیز را بهتر هم می کند. مدل پرو نسل پنجم دارای دو ابعاد نمایشگر ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با فناوری Mini LED می باشد. مدل ۱۲.۹ اینچی شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری که به ۱۱۰۰ دلار رسید و پرو ۱۱ اینچی به ارزش ۷۹۹ دلار به فروش می رسد. نسل ۵ آیپد احتمالا جدید ترین و گرانترین تبلت می باشد.

 Apple AirPods :

airpod min

زمانی که شرکت اپل جک هدفون های سیمی ۳.۵ میلی متری خود را از بازار جمع کرد، شک بزرگی به بازار وارد کرد که با ارائه ایرپادها آن را جبران کرده و انقلاب هدفون های بی سیم را به راه انداخت. ایر پادهای شرکت اپل شاید بهترین نوع در بازار نباشند اما اگر از طرفداران اپل هستید( احتمالا از محصولات آیفون و آیپد استفاده می کنید) این هدفون برای شما مناسب خواهد بود. شما می توانید آن را همراه باکس مخصوص به قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید. اما اگر بخواهید از خرده فروشان خریداری کنید محدوده قیمت آن بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد شد.

 Apple AirPods Max :

airpod max min

آیا می خواهید تجربه گوش دادن به موزیک را با کیفیتی که از اپل انتظار دارید داشته باشید؟ Air Pod Max همین جاست. این هدفون در دسامبر سال 2020 عرضه شد و در سر تا سرجهان طوفانی به پا کرد. طراحی زیبا و منحصر بفرد آن ثابت کرده که اپل می داند چه محصولی تولید کند. اما همه ویژگی های آن به ظاهر زیبا ختم نمی شود بلکه حذف نویز به بالاترین سطح خود رسیده، حالت شفافیت صدای آن به گونه ای است که به نظر می رسد هدفون را از روی گوش خود برداشته اید. این ایر پاد قابلیت اتصال به ساعت هوشمند، تبلت، لپ تاپ و گوشی های متعلق به شرکت اپل را دارد. قیمت و جزئیات دسترسی به آن می تواند هر زمان تغییر کند بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را اعلام نمود.


چاپ