بوسیله اپل واچ از مرورگرها استفاده کنید.

اگر به برنامه های اپل واچ خود نگاهی بیندازید،. با توجه به اندازه کوچک صفحه نمایش و گزینه های ورودی محدود ممکن است مرورگر وب سافاری را پیدا نکنید.

جالب است بدانید ، این امکان برای شما فراهم است که یک صفحه وب در ساعت هوشمند خود ایجاد کنید،چراکه یک برنامه مرورگر مخفی در حال حاضر در ساعت هوشمند اپل وجود دارد، و همچنین چند گزینه شخص ثالث را برای نصب در دسترس شما قرار می دهد.
با های فن تک تا پایان این مطلب همراه شوید تا اطلاعات جامع تری دریافت نمایید.

apple watch 1536x1152

چگونه از مرورگر داخلی اپل واچ استفاده کنیم؟
شما نمی توانید مرورگر وب تعبیه شده در Apple Watch را از شبکه استاندارد یا لیست برنامه ها راه اندازی کنید درعوض، با باز کردن پیوندی از یک برنامه ساعت هوشمند دیگر به آن دسترسی پیدا کنید. برای این کار می‌توانید از برنامه‌های Mail و Messages استفاده کنید، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ایمیل یا پیام حاوی آدرس اینترنتی که می‌خواهید از آن بازدید کنید، برای خود بفرستید.
ممکن است این روشی برای آنلاین شدن طولانی به نظر برسد ، و واقعاً هم همینطور هست. ولی فراموش نکنید تنها زمانی که به آن نیاز داشته باشید از آن میتوانید استفاده کنید. برای مثال، با ایمیل کردن فهرستی از وب‌سایت‌هایی که به طور مرتب نیاز به دسترسی به آن دارید، کار را آسان‌تر کنید.
یکی دیگر از راه‌های دسترسی به وب‌سایت، استفاده از سیری در Apple Watch است. بگویید «Siri, go to…» و سپس نشانی اینترنتی را که می‌خواهید بازدید کنید.اینگونه فهرستی از نتایج وب ظاهر می‌شود و تنها روی Open Page در زیر پیوندی که می‌خواهید باز شود ضربه بزنید. این برای سایت‌هایی با آدرس‌های اینترنتی ساده که به راحتی قابل بیان هستند، مانند apple.com یا google.com، به خوبی کاربرد دارد.
وقتی نوبت به وارد کردن متن در وب‌سایت‌ها می‌رسد، می‌توانید از روش‌های معمول موجود در ساعت خود استفاده کنید، از جمله دیکته صوتی، ویژگی خط خطی، و صفحه کلید روی صفحه. البته برای وارد کردن حجم بالای متنی ایده خوبی نیست، اما برای مثال اگر نیاز به جستجوی چند کلمه کلیدی داشته باشید، این روش عالی می باشد.
به خاطر داشته باشید که همه وب‌سایت‌ها به درستی روی چنین صفحه نمایش کوچکی بارگیری نمی‌شوند و حرکت در میان منوها و پنجره‌های بازشو می‌تواند دشوار باشد. در برخی موارد، مرورگر داخلی به نمای ساده‌تری مانند Reader View در Safari روی دسک‌تاپ تغییر می‌کند، بنابراین شما فقط متن را دریافت می‌کنید و هیچ چیز دیگری. روی URL در بالا ضربه بزنید تا بین این نماها جابه‌جا شوید.
همچنین می توانید با ضربه زدن روی نوار آدرس به عقب و جلو حرکت کنید. دیگر حرکاتی که می توانید از آنها استفاده کنید استفاده از تاج دیجیتال یا انگشت روی صفحه برای پیمایش و دو بار ضربه زدن روی صفحه برای بزرگنمایی و کوچک نمایی است. برای پاک کردن تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده مرور، تنظیمات را باز کنید و General، Website Data و Clear Website Data را انتخاب کنید.
استفاده از برنامه های شخص ثالث
مرورگر وب داخلی اپل واچ احتمالاً بهترین گزینه برای بارگیری صفحات وب است، زیرا اپل به بخش هایی از کد ساعت هوشمند دسترسی دارد که برنامه های شخص ثالث نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. با این وجود، اگر می خواهید یک تجربه کامل تر داشته باشید، گزینه هایی دارید.
اول از همه، برنامه رایگان Parrity است که در واقع از یک آیفون متصل برای بارگذاری و رندر صفحات قبل از انتقال نتایج به ساعت اپل استفاده می کند. شما همچنان می توانید با صفحات روی مچ دست خود تعامل داشته باشید، URL های جدید را وارد کنید و حتی به تاریخچه مرور خود بازگردید، اما آیفون شما همیشه برای هر اتفاقی نیاز دارد که در اطراف باشد.
سپس µBrowser وجود دارد. این کاملاً مستقل بر روی ساعت کار می کند و کار بسیار مناسبی را در رندر کردن وب سایت ها انجام می دهد، البته با برخی مشکلات (مثلاً پشتیبانی از فونت های متعدد محدود است). می توانید وب را جستجو کنید، URL ها را وارد کنید و به صفحاتی که اخیراً بازدید کرده اید بازگردید.
در نهایت امیدواریم برای کاربران اپل واچ این آموزش کارآمد باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ