هر آنچه در مورد اپل واچ سری 8 و ظاهر آن باید بدانیم.

انتظار می‌رود اپل واچ سری 8 در اواخر سال 2022 با طراحی کاملاً جدیدی معرفی شود. هرچندکه اپل از زمان عرضه اولیه آن در سال 2015 تغییر چندانی در مورد طراحی اپل واچ نکرده است.

طی گزارشات و شایعات منتشر شده، ممکن است برای "Apple Watch Series 8" از یک شاسی تخت جدید استفاده شود تا این مدل را نسبت به سایر محصولات متمایز کند. در ابتدا هنگامی که اپل واچ اصلی و اولیه عرضه شد، کناره‌های گرد آن شبیه آیفون 6 بود. از آن زمان، تقریباً به مرور زمان هر محصول اپل به طراحی یک طرفه با گوشه‌های گرد و حاشیه‌های حداقلی تغییر یافته است.

46472 90747 Apple Watch Series 8 colors xl

شایعات نشان می‌دهند که این شرکت می‌تواند اپل واچ را در سال 2022 با یک فلسفه طراحی جدید با ضلع تخت تغییر دهد. در ابتدا، Jon Prosser به اشتباه تصور می‌کرد که عکس‌های لو رفته اپل واچ سری 7 را نشان می‌دهند، اپل واچ سری 7 توسط کارشناسان به عنوان یک نسخه حداقلی تلقی می شد زیرا ویژگی های جدیدی را شامل نمی شد و تنها بر روی صفحه نمایشگر کمی تغییر داده شده بود. از آنجایی که اپل تمایل دارد طرح های جدیدی را در چرخه های تیک تاک عرضه کند، این بدان معناست که اپل واچ سری 8 برای تغییر طراحی قابل توجهی آماده شده است.
این صفحه نمایش احتمالاً مشابه اپل واچ سری 7 باقی خواهد ماند، با پوشش شیشه ای منحنی و لبه های گرد. بر اساس اخبار منتشر شده احتمالا در بلندگو و میکروفون با دو بریدگی بلندگو به‌جای یکی، شکل یا اندازه تغییر خواهد کرد
حداقل بر اساس برخی شایعات، ویژگی‌های سلامت محور جدید می‌تواند در کنار طراحی جدید قرار بگیرد. این شرکت علناً اپل واچ را به عنوان یک محصول نجات بخش تبلیغ می کند، بنابراین افزایش مزایای سلامتی این ساعت هوشمند کلید موفقیت آن قلمداد می شود.

46472 90737 Apple Watch Series 8 sides xl

مینگ چی کو، تحلیلگر، گزارش‌های متعددی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد اپل به دنبال سنسورهای دما است. یک سنسور دمای یکپارچه می تواند قبل از شروع علائم به کاربران در مورد شرایط غیرعادی بدن مانند شروع تب هشدار دهد.
اپل به دنبال سنسورهای سلامتی دیگری مانند نظارت بر قند خون غیرمستقیم است، اما ظاهرا برای نصب این فناوری بر روی ساعت هوشمند اپل هنوز سال‌ها باقی مانده است. چراکه هنوز این فناوری آماده نیست!
در حالی که نظارت بر قند ممکن است تا سال 2030 انجام نشود، مارک گورمن گفت که پایش فشار خون تنها دو تا سه سال دیگر بر روی اپل واچ های بعدی نصب میشود. او همچنین اعلام کرده است که سنجش دما ممکن است در مدل ۲۰۲۲ وارد نشود.
با تمام این تفاسیر، حتی اگر هیچ سنسور جدیدی در اپل واچ جدید گنجانده نشود، اپل می تواند از پردازنده جدیدی برای بهبود سیستم های موجود استفاده کند. فراموش نکنیم که یادگیری ماشینی بخشی جدایی ناپذیر از جمع‌آوری داده‌های سلامت است و یک پردازنده قدرتمندتر ممکن است بتواند روندهای سلامت را زودتر و دقیق‌تر بیان کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ