اطلاعات Redmi Smart Band Pro قبل از عرضه در هند

شیائومی اعلام نموده است در تاریخ 9 فوریه (20بهمن) در هند از گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 و ردمی اسمارت بند پرو- Redmi Smart Band Pro رونمایی خواهد کرد.

این خبر نشان دهنده راه اندازی اولین دستگاه پوشیدنی(گجت) این برند برای امسال خواهد بود. اکنون، تنها چند روز قبل از عرضه رسمی در بازار هند، جزئیات ردیاب تناسب اندام Redmi Smart Band Pro به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.
گزارش ارائه شده از MySmartPrice ادعا می کند که قیمت Redmi Smart Band Pro، همانطور که در جعبه خرده فروشی آن ذکر شده است، 5999 روپیه (80دلار)است. این بدان معناست که قیمت فروش واقعی این محصول ممکن است کمتر باشد و برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که می‌توان آن را برای خرید در هند با قیمت حدود 2999 روپیه (40دلار)در دسترس قرار گیرد.

Redmi Smart Band Pro India launch date

Band پرو ردمی ، طراحی شبیه یک ساعت هوشمند دارد، هرچند که یک مچ بند است. Redmi Smart Band Pro دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی Super AMOLED با وضوح صفحه نمایش 194 x 368 پیکسل و تراکم پیکسلی 264ppi است.
این گجت در بدنه مشکی رنگ و برای متریال ساخت آن از شیشه تقویت شده با الیاف شیشه و شیشه 2.5 بعدی و پلی کاپرولاکتام استفاده شده است. صفحه نمایشگر این ساعت بیش از 50 طرح را پشتیبانی می کند.
از ویژگی‌های بسیار خوب این مچ‌بند هوشمند به پشتیبانی از ۱۱۰ حالت ورزشی محبوب مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و یوگا می توان اشاره کرد. همچنین این مچ بند به‌صورت خودکار نوع فعالیت ورزشی در‌‌ حال انجام و میزان انرژی و کار انجام‌شده توسط کاربر را تشخیص داده و اندازه‌گیری می کند
اسمارت بند پرو ردمی از برنامه هایی مانند Strava و Apple Health پشتیبانی می کند. که می تواند سطح استرس را اندازه گیری کند و همچنین ویژگی های مربوط به سلامت زنان را ارائه می دهد. این گجت علاوه بر مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، از ردیابی کیفیت خواب نیز پشتیبانی می کند.
مچ‌بند جدید ردمی از بررسی سطح اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند به‌طور خودکار هنگام خواب کاربر انجام شود و خواب کاربر را بررسی کنید. این دستگاه دارای 5ATM برای مقاومت در برابر آب است و می تواند تا 14 روز استفاده معمولی یا 20 روز در حالت صرفه جویی در انرژی پس از شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی دوام بیاورد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ