هدفون بی سیم بیت فیت پرو محصول جدیدی از اپل

هدفون های استریو بی سیم Beats Fit Pro (TWS) - بیت فیت پرو زیرمجموعه محصولات اپل می باشد ، که دارای قابلیت حذف نویز فعال ANCبه همراه تراشه H1 اپل است.

هدفون های Beats Fit Pro TWS دارای طراحی ایمن در نوک بال و دارای رتبه IPX4 می باشد بدین معنی که در برابر آب مقاومت دارد هدفون TWS را می توان با استفاده از بلوتوث کلاس 1 به دستگاه های Android و iOS متصل کرد. و همچنین با استفاده از اپلیکیشن Find My Apple امکان پیدا کردن این گجت وجود خواهد داشت.

10 techweek

هدفون Beats Fit Pro TWS دارای درایور دیافراگمی دو عنصری اختصاصی اپل است که صدای شفافی را ارائه می‌ دهد. هدفون TWS دارای ANC همراه با حالت شفافیت است که به کاربران امکان می‌دهد نویزهای پس‌زمینه را بشنوند و از تراشه H1 اپل - که در نسل سوم ایرپادهای اپل نیز یافت می‌شود - استفاده می‌شوند. این تراشه به هدفون های Beats اجازه می دهد تا به طور خودکار بین دستگاه ها جابجا شوند و از اشتراک گذاری صدا پشتیبانی کنند.
هدفون‌های جدید Beats TWS از پشتیبانی صوتی فضایی با فناوری ردیابی پویا برخوردار هستند. در کنار طراحی مناسب، هدفون‌های TWS دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و آب نیز می باشند. و با استفاده از بلوتوث کلاس 1، می توان آنها را به دستگاه Android یا iOS متصل کرد. آنها همچنین دارای یک دکمه چند منظوره در هر هدفون می باشند که هدفون Beats Fit Pro TWS را می تواند با استفاده از آن با برنامه Find My اپل ردیابی کند.
با یک بار شارژ، Beats Fit Pro می‌تواند تا شش ساعت با ANC روشن باشد ،کیس شارژ می‌تواند سه بار هدفون‌ها را به‌طور کامل شارژ کند و با روشن بودن ANC، کل زمان پخش را تا 24 ساعت افزایش دهد. اپل ادعا می‌کند که از طریق پورت USB Type-C این هدفون شارژ می‌شود، وبا شارژ ۵ دقیقه‌ای تا یک ساعت زمان پخش را فراهم می‌کند.
Beats Fit Pro که در ماه نوامبر در ایالات متحده معرفی شد با قیمتی برابر با 199.99 دلار (تقریباً 15000 روپیه) در ایالات متحده وارد بازار شد. البته هم اکنون هدفون‌های Beats در سطح جهانی برای خرید در دسترس قرار دارد. هرچند قیمت های متفاوتی از این هدست بدون سیم در جهان عرضه میشود، در انگلستان، با 199.99 پوند (تقریباً 20000 روپیه) عرضه شده است. در استرالیا قیمت آنها 299.95 AUD تقریبا 15700 روپیه است، در حالی که در نیوزیلند قیمت آنها 339.95 NZD تقریبا 16700 روپیه است.
در اروپا، آنها با قیمت 229.95 یورو (تقریبا 19200 روپیه) فهرست شده اند، در حالی که در ژاپن، آنها با قیمت 24800 ین (تقریبا 16150 روپیه) در دسترس هستند. آنها همچنین برای خرید در کانادا، سنگاپور، کره جنوبی و غیره موجود هستند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ