ساعت هوشمند Reebok ActiveFit 1.0 با مانیتور ضربان قلب

Reebok ActiveFit 1.0، اولین ساعت هوشمند از برند محبوب کالاهای ورزشی، اکنون در هند به صورت رسمی معرفی شد.

این پوشیدنی جدید دارای صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی و نمایشگر اشباع اکسیژن خون SpO2به همراه سنسور ضربان قلب است. Reebok ActiveFit 1.0 بیش از 15 حالت ورزشی ارائه می دهد و دارای گواهینامه مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با رتبه IP67 است. اولین پوشیدنی از Reebok در هند ادعا می کند که عمر باتری تا 15 روز در هنگام استفاده و زمان آماده به کار تا 30 روز را ارائه می دهد.

Reebok ActiveFit 1.0

ساعت هوشمند Reebok ActiveFit 1.0 دارای صفحه دایره‌ای است و دارای صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی HD است. این پوشیدنی دارای یک دکمه جانبی برای مسیریابی است و دارای بندهای سیلیکونی است. Reebok ActiveFit 1.0 را می توان با یک تلفن هوشمند جفت کرد تا اعلان های تماس، پیامک و رسانه های اجتماعی را دریافت کند. همچنین، کاربران می توانند پخش موسیقی و عملکردهای دوربین را در تلفن هوشمند جفت شده مستقیماً از پوشیدنی کنترل کنند.
کاربران می‌توانند صفحه‌های ساعت و طرح‌های شماره‌گیر موجود را در ساعت هوشمند Reebok ActiveFit 1.0 با برنامه BoostFit در تلفن هوشمند جفت شده خود سفارشی کنند. این پوشیدنی جدید دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می باشد. همچنین، می‌توان آن را با گوشی‌های آیفون دارای سیستم عامل iOS 9.0 و بالاتر و دستگاه‌های اندرویدی دارای سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر جفت کرد.
ساعت هوشمند اندرویدی دارای بیش از 15 حالت ورزشی از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، بدمینتون، فوتبال، دویدن، یوگا و پرش و غیره می باشد.
Reebok ActiveFit 1.0 از مانیتورینگ SpO2 در کنار پایش ضربان قلب، پایش فشار خون، و ویژگی های ردیابی خواب پشتیبانی می کند. ساعت هوشمند ویژگی های اساسی از جمله زنگ هشدار، کرونومتر و یادآوری های کم تحرک را ارائه می دهد. سایر ویژگی‌های داخلی مرتبط با سلامتی شامل ردیابی چرخه قاعدگی و تنفس مراقبه می‌شود. Reebok ActiveFit 1.0 همچنین گزارش‌های آب و هوا را ارائه می‌کند و کالری‌ها و مراحل را ردیابی می‌کند.
گفته می‌شود باتری ساعت هوشمند جدید Reebok ActiveFit 1.0 با یک بار شارژ حداکثر 15 روز و در حالت آماده به کار تا 30 روز کار می‌کند. ابعاد ساعت هوشمند 245x45x22 میلی متر و وزن آن 35 گرم است.
Reebok ActiveFit 1.0 جدید با قیمت 4,499روپیه در هند موجود است. جدیدترین ساعت هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، دریایی و قرمز ارائه می‌شود.
با این حاشیه قیمت، ساعت هوشمند جدید Reebok ActiveFit 1.0 در برابر سایر محصولات پوشیدنی میان رده از برندهایی مانند Amazfit، Fire-Boltt، Noise، Realme و Zebronics قرار می گیرد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ