بهترین راه برای ریست کردن اپل واچ

های فن تک در این مطلب به ، تنها راهی که می توانید اپل واچ_Apple Watch خود را پاک کنید و آن را از Apple ID خود جدا کنید میپردازد.

اگر تمایل به فروش اپل واچ خود دارید، آخرین کاری که باید قبل از فروش یا تعویض آن انجام دهید این است که: آن را به طور کامل پاک کنید(ریست فکتوری کنید) تا تمام اطلاعات شخصی شما حذف شود.

Apple Watchreset

از نظر فنی دو روش برای این کار وجود دارد. می‌توانید از برنامه Watch در آیفون خود استفاده کنید یا می‌توانید مستقیماً آن را از طریق خود اپل واچ از( Settings > General > Reset ) ریست یا بازنشانی کنید. با این حال، اگر آن را از طریق ساعت ریست کنید، قفل فعال سازی را حذف نمی کند، به این معنی که ساعت همچنان به Apple ID و آیفون شما متصل است. (این اتصال زمانی که اپل واچ شما به درستی کار نمیکند عالی است، و واقعاً برای این کار خوب به نظر میرسد.)
به همین دلیل، توصیه می کنیم ساعت را از برنامه آیفون خود بازنشانی(ریست) کنید. این کار قفل فعال سازی و ویژگی Find My Watch را غیرفعال می کند و Apple Watch را از اپلیکیشن Find My حذف می کند.
برای انجام این کار، اپلیکیشن Watch را در آیفون خود باز کنید. در بخش ساعت من، روی دکمه «همه ساعت‌ها» در سمت چپ بالا ضربه بزنید. ساعتی را که می‌خواهید بازنشانی/ ریست کنید پیدا کنید و روی نماد اطلاعات« i »کنار نام ساعت ضربه بزنید.
روی دکمه Unpair Apple Watch»  ضربه بزنید و« Unpair Name's Apple Watch» را از پتجره باز شده انتخاب کنید. اگر از برنامه تلفن همراه اپل واچ استفاده می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که آن را حذف کنید یا نگه دارید، و یا به ساعت جدیدی تغییر دهید.
در مرحله بعد، باید رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید تا قفل فعال سازی را حذف شود ، اپل واچ اکنون فرآیند ریست را آغاز می کند. ابتدا یک نسخه پشتیبان کامل از اپل واچ می گیرد و سپس شروع به پاک کردن داده های شما می کند.
پس از مدت کوتاهی، اپل واچ به تنظیمات کارخانه خود بازگردانده می شود، به این معنی که اکنون فروش یا معامله آن امن است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ