ساعت هوشمند آنر با بنده استیل ضد زنگ معرفی شد

آنر در حال گسترش ساعت‌های هوشمند خود با مدل جدید GS است و اکنون از.Honor Watch GS 3 وجود فولاد ضدزنگ کم کربن در بدنه رونمایی کرد.

Honor Watch GS 3 به جای طراحی ناهموار ساعت GS Pro، ظاهری شیک را مورد هدف قرار داده است. و همین امر باعث میشود، که شیک مناسب‌تر دیده شود.

Honor Watch G

این ساعت هوشمند آنر دارای یک شیشه منحنی سه بعدی با یک قاب مدرج ساده است. بدنه از فولاد ضد زنگ 316 لیتری کم کربن با ضخامت 10.5 میلی متر و وزن 44 گرم و قطر 45.9 میلی متر است.
این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و مشکی عرضه می‌شود که هر کدام دارای بند مچ متفاوتی هستند. دو مورد اول دارای بند های چرمی Nappa هستند، بند مشکی (معروف به Racing Pioneer)به جای آن دارای بند لاستیکی بادوام است.

GS 3 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ برای گرافیک واضح (رزولوشن 466 در 466 پیکسل) است. ین در حالی است که مدل پرو آن کمی کوچک تر و به یک صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی مجهز است
در طرف دیگر ساعت یک ماژول PPG هشت کاناله قرار دارد که هنگام ردیابی ضربان قلب شما حداقل 97 درصد دقت را هدف قرار می دهد. همچنین به لطف Honor Health 5.0، ردیابی اکسیژن خون و ردیابی خواب به صورت 24 ساعته (با بیش از 200 پیشنهاد برای بهبود خواب شما) انجام می شود.
برای ردیابی در فضای باز، ساعت جدید از موقعیت یابی فرکانس دوگانه با پشتیبانی از پنج صورت فلکی اصلی ماهواره استفاده می کند. در مقایسه با MagicWatch 2 (2019)، دقت موقعیت یابی تا 167 درصد بهبود یافته است .
این ساعت ضد آب است، بنابراین می توانید آن را در استخر نیز استفاده کنید. مجموعه سنسورهای آن نیز شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشار هوا و حسگرهای نور محیطی است.
ساعت هوشمند جدید آنر در صورت استفاده عادی تا 14 روز شارژ را نگه می دارد. در صورت استفاده از جی پی اس تنها ۳۰ ساعت کارکرد خواهد داشت. باتری ۴۵۱ میلی‌آمپرساعتی آن نیز برای شارژ کامل به یک ساعت زمان نیاز دارد. حافظه داخلی این محصول ۴ گیگابایت است و نرم افزارهایی مانند آلارم و تایمر توسط شرکت سازنده به صورت پیش فرض در آن قرار داده شده است. سیستم عامل آن روی چیپست LiteOS اجرا خواهد شد.
چندین برنامه اصلی از قبل نصب شده اند، از جمله پخش کننده موسیقی (4 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد)، زنگ هشدار و تایمر، به علاوه دکمه شاتر دوربین از راه دور و راهی برای رد کردن تماس های دریافتی با پیام های متنی از پیش تعریف شده میباشند. البته می‌توانید برنامه‌های دیگری را نیز نصب کنید، اما به خاطر داشته باشید که این ساعت Google Wear نیست (این ساعت LiteOS را روی چیپست Apollo4 اجرا میشود).
Honor Watch GS 3 در حال حاضر در چین به صورت پیش‌سفارش با قیمت تقریبی205 دلار موجود است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

 


چاپ