ساعت هوشمند متا با ویژگی چرخش نمایشگر در راه است.

به گزارش فیس بوک (متا) گفته می شود که اولین ساعت هوشمند در تابستان 2022 رسمی خواهد شد،

با این حال، هیچ اطلاعات شفافی در مورد ساعت هوشمند به جز تصویر منتشر شده توسط بلومبرگ در اواخر سال 2021(پاییز1400) ، وجود نداشته است.
اکنون، LetsGoDigital تصاویر دیگری از ساعت هوشمند متا فیس بوک را به نمایش گذاشته است که ویژگی های کلیدی و مدل اسن ساعت هوشمند را نمايان مي كند

facbook watchmeta

ساعت هوشمند فیس‌بوک با نام متا در دو مدل دایره ای و مربعی معرفی شده است. نمایشگر هر دو مدل قابل جدا شدن است. طبق تصاویر منتشر شده، مدل ساعت دایره‌ای دو یا حداکثر سه دوربین دارد. و سنسورها به عنوان یک لنز تله فوتو، یک زوم اپتیکال یا یک حسگر فوق عریض و یک لنز ماکرو جایگذاری شده است.
جالب است بدانيد که نمایشگر این ساعت هوشمند قابل چرخش است، و چرخاندن صفحه به کاربران اجازه می‌دهد هر یک از دوربین‌ها را از بین این سه/دو لنز انتخاب کنند. طبق این گزارش، دوربینی که در ساعت 12 تنظیم شده است، در حین چرخش استفاده می‌شود و بقیه لنزها خاموش می‌شوند.

 

watch face

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد به کمک دوربین ساعت هوشمند فیسبوک عکاسی کند و آنها را مستقیماً در برنامه های اجتماعی متا مانند اینستاگرام و فیس بوک منتشر نماید. همچنین می توان از این دوربین برای تماس های تصویری استفاده کرد. علاوه بر این، مشخص شده است که متا می‌تواند از این حسگرهای دوربین برای پیاده‌سازی AR/VR و واقعیت مختلط استفاده کند.
به غیر از ساعت هوشمند منتشر شده متا همچنین انتظار می رود به زودی هدست AR و عینک AR را نیز معرفی شود. ظاهرا ساعت هوشمند نمایشگر جداشدنی بخشی از اکوسیستم دستگاه های متا در آینده خواهد بود،که این شرکت قصد دارد اواخر سال جاری میلادی عرضه کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ