معرفی هاب USB C 60 هرتز UGREEN 4K

لپ‌تاپ‌های مدرن روزبه‌روز سبکتر و قابل حمل‌تر می‌شوند، اما این تغییر در وزن در قیمت نیز تغییراتی ایجاد میکند.و مشکلاتی نیز به همراه دارد.

های فن تک با معرفی یک محصول جدید سعی در کمک به دارندگان لپ تاپ های کوچک با پورت کم را دارد.بنابراین با ما همراه شوید.
مدل‌های کوچک و نازک، فضای کمتری در طرفین دارند، بنابراین سازندگان بخش قابل‌توجهی از USB و سایر پورت‌های اتصال را در این مدلها حذف میکنند. و خوشبختانه امروزه یک راه حل بسیار آسان برای حل این مشکل وجود دارد  و آن حلال مشکلات لپ تاپ های ظریف و کوچک با پورت کم استفاده از هاب USB C 60 هرتز UGREEN 4K می باشد

1cbe2245 5563 447e

از سال 2012، UGREEN لوازم الکترونیکی با کیفیت بالا برای مصرف کنندگان جهانی تولید کرده است. UGREEN به طور پیوسته به یک نام تجاری مورد اعتماد بیش از 40 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان با محصولاتی از دستگاه های شارژ، لوازم جانبی تلفن و رایانه گرفته تا لوازم جانبی خانگی و خودرو تبدیل شده است. UGREEN با ارائه یک محصول استثنایی و خدمات عالی به مشتریان، به رضایت مشتری اختصاص داده شده است.

41lOm32o0JL

UGREEN 4K 60Hz USB C یک هاب 6 در 1 جهانی با طیف گسترده ای از ابزارها است. برای مبتدیان، با وجود این محصول یک درگاه خروجی (نام محصول) HDMI4K60Hz برای تصویری شفاف بر روی مانیتور یا پروژکتور 4K قابل دریافت است.، و تنها چیزی که برای استفاده نیاز دارید یک DisplayPort 1.4 است. سپس اینگونه سه پورت USB 3.0 پرسرعت با انتقال داده 5 گیگابیت بر ثانیه برای انتقال داده قابل اعتماد دریافت می کنید. آخرین موضوع که کم اهمین هم نیست، وجودکارت‌خوان microSD/SD با سرعت 104 مگابایت بر ثانیه میباشد. که تمام این امکانات از یک کانکتور USB نوع C می آید. این محصول دارای ساختار آلومینیومی براق و کابل نایلونی بافته شده است، بنابراین احساس راحتی(جهت حمل) به شما دست می دهدو برای هر کسی که یک لپ‌تاپ مدرن داشته باشد مناسب است، چراکه سازگاری گسترده ای تقریباً با همه دستگاه‌های Type-C و Thunderbolt 3 دارد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ