معرفی هدست لایت اسپید گیمینگ لاجیتک G435

هدست گیمینگ بی سیم لاجیتک G435 Lightspeed همراه با درایورهای 40 میلی متری در هند عرضه شد

به گفته لاجیتک جی(نام تجاری لاجیتک): این هدست امکاناتی چون راحتی، مقرون به صرفه بودن، پایداری، گزینه‌های رنگی سرگرم‌کننده و پشتیبانی از چند پلتفرم را ارائه می‌دهد. همچنین پیرو ادعاهای این شرکت این هدست با یک بار شارژ توان پخش تا 18 ساعت را دارد(به نحوی پشتیبانی 18 ساعته با یک بار شارژ کردن را دارا میباشد.). همچنین این هدست مجهز به درایورهای 40 میلی متری و میکروفون های شکل دهنده پرتو دوگانه است. این شرکت همچنین می‌گوید که قطعات پلاستیکی هدفون‌های بازی حداقل ۲۲ درصد محتوای بازیافتی پس از مصرف را شامل می‌شود(22درصد از مواد ساخته شده در این هدفون از مواد بازیافتی میباشد.)

lightspeed g435

مشخصات لاجیتک G435 Lightspeed
هدفون گیمینگ بی‌سیم لاجیتک G435 به درایورهای 40 میلی‌متری مجهز شده است تا صدایی پرقدرت و فراگیر ارائه دهد. این دستگاه دارای میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتوی دوگانه می باشد، که گفته می‌شود نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهند و در عین حال صدا را برای ارتباط واضح تقویت می‌کنند. این هدفون همچنین دارای نشانگرهای بریل چپ و راست روی هدست می باشد. و با پلتفرم های Dolby Atmos، Tempest 3D AudioTech، و Windows Sonic Spatial Sound سازگار هستند.
به گفته لاجیتک جی، هدفون‌های لاجیتک G435 دارای گواهی CarbonNeutral هستند، که اساساً به این معنی است که برای ساخت هدفون‌ها از پلاستیک بازیافتی استفاده می شود. طبق گفته این شرکت، این هدفون دارای حداقل 22 درصد محتوای بازیافتی پس از مصرف است و بسته بندی کاغذی آن از جنگل های دارای گواهی FSCTM تهیه شده است. گزینه‌های اتصال در هدفون شامل بی‌سیم و بلوتوث LIGHTSPEED 2.4 گیگاهرتز با درجه بازی است. فراموش نکنید که از این هدست می توان برای رایانه شخصی، کنسول های پلی استیشن و تلفن های همراه استفاده کرد.
از دیگر ویژگی‌های این هدست می‌توان به روکش مموری فوم پوشیده شده، با پارچه تنفسی برای تناسب با عایق صدا اشاره کرد. تا آنجا که به باتری مربوط می شود، ادعا می شود که لاجیتک G435 با یک بار شارژ حداکثر 18 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. وزن تقریبی این گجت 165 گرم و اندازه آنها 163x170x71 میلی متر است.


قیمت و در دسترس بودن هدست بازی لایت اسپید لاجیتک G435
قیمت هدست گیمینگ بی سیم Logitech G435 7,495  روپیه در هند است. و همچنین Amazon و فروشگاه های خرده فروشی در رنگ‌های مشکی و نئون زرد، آبی و تمشکی و سفید مایل به قرمز و یاسی برای فروش در دسترس است.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ