عینک هوشمند جدید TCL

عینک های هوشمند در حال حاضر ده ها سکه هستند، اما تعداد بسیار کمی از آنها وجود دارد که می توانید بخرید و حتی تعداد کمتری از آن ها دارای یک جعبه استفاده جذاب هستند.

 عینک جدید NXTWEAR AIR TCL می تواند یکی از آنها باشد.جذاب ترین ویژگی این جفت، نمایش یک صفحه مجازی 140 اینچی در مقابل چشمان شماست تا هر آنچه را که دوست دارید با تجربه یک سینما و تئاتر به صورت خصوصی تماشا کنید. به آن به عنوان پروژکتور شخصی خود فکر کنید که می توانید با آن حرکت کنید. با این حال، هیچ ویژگی AR وجود ندارد، بنابراین انتظار هیچ یک از این ترفندها را نداشته باشید.
این شرکت سال گذشته عینک های نسل اول را با نام NXTWEAR G روانه بازار کرد. اما آن‌ها ظاهر بدی داشتند و پوشیدن آن‌ها ناراحت‌کننده بودند. جدیدترین تکرار این دستگاه شبیه یک عینک آفتابی معمولی به نظر می رسد و وزن آن تنها 75 گرم است که نسبت به نمونه های قبلی خود 130 گرم وزن دارد. این باعث می‌شود سرم سبک‌تر شود.
درست مانند NXTWEAR G، مدل امسال می‌تواند از طریق USB-C به تلفن یا لپ‌تاپ شما متصل شود و یک صفحه نمایش مجازی «معادل تماشای یک صفحه نمایش ۱۴۰ اینچی در فاصله ۴ متری» تولید کند. NXTWEAR Air دارای دو صفحه نمایش میکرو OLED Full HD با رزولوشن 47 پیکسل در درجه است تا تجربه را تقویت کند.

IMG 20220107 121941

انرژی این عینک با اتصال USB-C تامین می‌شود، بنابراین دیگر نگران تمام شدن باتری نباشید.
TCL ادعا می کند که عینک یک تجربه تماشای سینما را ارائه می کند. من فوق العاده وسوسه می شوم که یک جفت بگیرم. با عینک که به عنوان صفحه نمایش دوم عمل می کند، می توانید ویدیوها را تماشا کنید یا بازی ها را در دستگاه خود بازی کنید. می توانم تصور کنم که یک کنترلر بلوتوث را به گوشی خود وصل کنم و در یک صفحه مجازی غول پیکر بازی کنم.
می‌توانید NXTWEAR Air را در دو نوع لنز جلویی قابل تعویض در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ تهیه کنید. این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این عینک ارائه نکرده است. به عنوان مرجع، عینک های سال گذشته با قیمت 599 یورو (676 دلار) فروخته شد، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که این عینک جدید در محدوده قیمتی مشابهی قرار گیرد.
در حالی که هر دو عینک فیس‌بوک/ری‌بن و عینک اسنپ برای هوشمند کردن عینک خود به دوربین‌ها متکی هستند، TCL در حال ایجاد صفحه‌نمایش اضافی است که می‌تواند بسیار مفیدتر باشد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

 

 


چاپ