ریموت تلویزیون جدید سامسونگ با استفاده از امواج رادیویی

Eco Remote ریموت جدید سامسونگ که با تمام تلویزیون‌های 2022 ارائه می‌شود.

فکر نمی‌کردیم یکی از جالب‌ترین چیزها در CES 2022 یک کنترل از راه دور باشد. و با این حال، های فن تک اینجا هست تا به طور جدی، کنترل از راه دور جدید سامسونگ را بررسی کند

samsung tv remote rf charge solar

بیایید برای لحظه ای به نمایشگاه CES 2021 برگردیم. در آنجا، سامسونگ یک کنترل از راه دور سازگار با محیط زیست منتشر کرد که انرژی خورشیدی را ذخیره می کرد و برای شارژ مجدد باتری داخلی استفاده می شد. مدل امسال، همراه با استفاده از انرژی خورشیدی، می‌تواند امواج رادیویی روترها را به انرژی تبدیل کند و از شارژ کامل آن مطمئن شود.
امواج رادیویی از مسیریاب‌ها معمولاً بلااستفاده می‌مانند، زیرا فقط برای دستگاه‌های کم مصرف مناسب هستند. به نظر می رسد که یک کنترل از راه دور کاندیدای ایده آلی است—شما برای استفاده از آن به انرژی زیادی نیاز ندارید و برای مدت طولانی خاموش می ماند و به آن اجازه شارژ مجدد می دهد.
برداشت امواج رادیویی ایده جدیدی نیست، اما این تکنیک به ندرت به محصولات واقعی من و شما که می توانیم استفاده کنیم، راه پیدا می کند. در حال حاضر، کنترل از راه دور نمی تواند به تنهایی با انرژی RF کار کند. کنترل از راه دور اکو ارتقا یافته همچنین از انرژی خورشیدی از نور بیرونی یا داخلی استفاده می کند و دارای یک پورت USB-C به عنوان پشتیبان است.
همانطور که سامسونگ در مدل قبلی اشاره کرد، استفاده از انرژی خورشیدی به تنهایی می‌تواند از دور انداختن ۹۹ میلیون باتری در طول ۷ سال یا متوسط عمر یک تلویزیون جلوگیری کند.
جدای از سازگاری با محیط زیست و توانایی شارژ به روش های مختلف، کنترل از راه دور Eco Remote مانند سایر کنترل ها است. در جلو همه دکمه‌های استاندارد شما، از جمله میان‌برهای سرویس‌های پخش محبوب مانند Disney+، Netflix، و Prime Video وجود دارد. و در حالی که ما در مورد حفظ محیط زیست صحبت می کنیم، Eco Remote از مواد بازیافتی ساخته شده است، و امسال، در رنگ سفید تازه عرضه می شود.
از همه مهمتر، Eco Remote فقط یک طرح بازاریابی نیست که برای افزایش حسن نیت طراحی شده است. چراکه سامسونگ می گوید که این کنترل از راه دور جدید با تمام تلویزیون های 2022 خود عرضه خواهد شد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ