بلندگوی کوچک بی سیم برای آیفون

با این ارتقاء بلندگوی جمع و جور BoomCanMS ، تلفن هوشمند خود را به یک سینمای خانگی کوچک تبدیل کنید.

از میان تمام ویژگی‌های آیفون که اپل در طول سال‌ها ارتقا داده است - از دوربین گرفته تا صفحه نمایش گرفته و نرم‌افزار - بلندگوی قابل حمل BoomCanMS جدید Scosche، یک بوم‌باکس بلوتوث کوچک که از طریق اتصال MagSafe در پشت، خود را به آیفون‌های مدرن ایمن می‌کند، گوشی هوشمد شما را به یک سینما خانگی سیار تبدیل میگند.

BoomCanMS

این به این معنا نیست که اپل به صدای خوب بلندگوهای داخلی آیفون اهمیت نمی دهد. صدای بلندگوی آیفون 13 بسیار بهتر از مدل اصلی منتشر شده در سال 2007 است. فقط صدای بلندگو کاملاً به میزان هوای آن بستگی دارد و اسپیکر کوچک روی یک تلفن هوشمند هرگز قادر نخواهد بود. برای رقابت با بلندگوهایی که حتی در بلندگوهای هوشمند سایز هاکی نیز پیدا خواهید کرد، چه رسد به بلندگوهایی که با کیت صدای فراگیر سینمای خانگی عرضه می شوند.
فیزیک پایه بر خلاف میزان صدای آیفون به تنهایی کار می‌کند، اما Scosche BoomCanMS با قیمت 45 دلار، راه ساده‌ای برای ارتقای قابلیت‌های آکوستیک آیفون در صورت امتناع قاطعانه از استفاده از هدفون است. با بلوتوث 5.0، به راحتی به آیفون متصل نمی‌شود، اما می‌توانید آن را در تنظیمات iOS جفت کنید. Scosche وعده پنج ساعت زمان گوش دادن با شارژ را می دهد، و BoomCanMS همچنین می تواند به عنوان یک تلفن بلندگوی ارتقا یافته استفاده شود، اگر اتاقی پر از افرادی دارید که سعی می کنند در یک تماس به آن گوش دهند. یک جفت بلندگو BoomCanMS همچنین می‌تواند به صورت بی‌سیم برای صدای استریو واقعی وصل شود، اما تنها یکی از آنها می‌تواند به صورت مغناطیسی در آیفون در هر لحظه به آن متصل شود.
BoomCanMS همچنین دارای رتبه IPX7 است، به این معنی که به راحتی می‌تواند به مدت نیم ساعت از غوطه‌ور شدن در آب تا عمق یک متری جان سالم به در ببرد، اما اگر تصمیم به غواصی دارید، انتظار نداشته باشید که آهنگ‌های شما را پخش کند. با این حال، اگر آن را و تلفن خود را در توالت بیندازید، لازم نیست نگران مرگ اسپیکر باشید.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ