ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber با عمر باتری 15 روزه

Noise ColorFit Caliber ساعت هوشمند با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش رنگی و عمر باتری 15 روزه عرضه شده است

. Noise ColorFit Caliber ادعا می‌شود که قادر به اندازه‌گیری دمای بدن است، در کنار مجموعه‌ای از پیشنهادات ردیابی سلامت از جمله سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) و مانیتور ضربان قلب. علاوه بر این، ساعت هوشمند با 60 حالت ورزشی و گزینه ای برای انتخاب از بین بیش از 150 صفحه ساعت قابل سفارشی سازی و ابری از قبل بارگذاری شده است.

Noise ColorFit Caliber

قیمت Noise ColorFit Caliber در هند برابر با Rs تعیین شده است. ۳۹۹۹. با این حال، این ساعت هوشمند با قیمت اولیه روپیه عرضه می شود. 1,999، فهرستی در برنامه موبایل Flipkart فاش شده است. Noise ColorFit Caliber از ساعت 12 بعد از ظهر (ظهر) در 6 ژانویه (16 دی) برای خرید در دسترس خواهد بود. قبلاً در وب سایت Noise به عنوان یک مدل آینده لیست شده است و در رنگ های مشکی، آبی، سبز، قرمز و سفید ارائه می شود.


مشخصات Noise ColorFit Caliber
از نظر مشخصات، Noise ColorFit Caliber دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT با رزولوشن 240x280 پیکسل است. این ساعت هوشمند شامل یک شتاب‌سنج سه محوره است و با سنسورهایی جفت می‌شود تا SpO2 و مانیتورینگ ضربان قلب 24×7 را فعال کند. همچنین برای ردیابی استرس، خواب و نظارت بر چرخه قاعدگی و همچنین ارائه اندازه‌گیری دمای بدن تبلیغ شده است. اما ساعت هوشمند نمی تواند جایگزین تجهیزات پزشکی شود.
Noise ColorFit Caliber جدید شامل 60 حالت ورزشی است که به علاقه مندان به تناسب اندام کمک می کند تا تناسب اندام خود را در حین حرکت پیگیری کنند. این دستگاه همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.
Noise ادعا کرده است که بیش از 150 صفحه ساعت قابل سفارشی سازی و ابری را در ColorFit Caliber برای ارائه سفارشی سازی ارائه می کند. این ساعت هوشمند همچنین دارای یک بند مچی سیلیکونی است که می‌توان آن را با توجه به اندازه مچ دست تنظیم کرد.
مشابه سایر ساعت‌های هوشمند، Noise ColorFit Caliber می‌تواند هشدارهای اعلان را در صورت جفت شدن با یک تلفن اندرویدی یا آیفون ارائه دهد. همچنین دارای پشتیبانی از بلوتوث است. ساعت هوشمند همراه با یک شارژر مغناطیسی عرضه می شود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ