هدفون Jabra Elite 4 Active TWS با عمر باتری 28 ساعته

ادعا شده است که هدفون Jabra Elite 4 Active TWS حداکثر 28 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد.

هدفون‌های استریو بی‌سیم واقعی TWS Jabra Elite 4 در هند راه‌اندازی شده است. هدفون‌های دارای رتبه IP57 دارای قابلیت پخش ضربه‌ای Spotify همراه با حذف فعال نویز (ANC) همراه با فناوری HearThrough و جفت سریع Google هستند. Jabra ادعا می کند که هدفون ها عمر باتری تا 28 ساعت را ارائه می دهند. آنها همچنین از آمازون الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می کنند. این خبر چند روز پس از آن منتشر می‌شود که این هدفون‌های برند دانمارکی در لیست خرده‌فروشان استرالیا و بریتانیا دیده شد.

Jabra Elite 4 Active TWS

قیمت هدفون Jabra Elite 4 Active TWS در هند روپیه تعیین شده است. 10,999، طبق سایت شرکت، و همچنین برای خرید در آمازون و Flipkart در گزینه های رنگ مشکی، نعنایی، و نیروی دریایی فهرست شده اند.
طبق یک گزارش، انتظار می‌رود این شرکت این هدفون‌ها را همراه با سایر محصولات جبرا در CES 2022 به نمایش بگذارد.


Jabra Elite 4 Active مشخصات و ویژگی ها
هدفون Jabra Elite 4 Active TWS با طراحی ارگونومیک Secure Active Fit بدون بال برای تناسب با عایق صدا عرضه می شود. آن‌ها ANC و ویژگی HearThrough قابل تنظیم را ارائه می‌کنند که به کاربر اجازه می‌دهد تا سطح صدای محیط را کنترل کند تا هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماس‌ها وارد شود. این هدفون دارای چهار میکروفون MEMS داخلی است که برای محافظت بیشتر در برابر نویز باد، توسط یک پوشش توری ویژه محافظت می‌شود و قابلیت حذف نویز را ارائه می‌کند. جبرا می‌گوید که این هدفون می‌تواند به‌طور مستقل از طریق یک حالت مونو نیز استفاده شود.
وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، هدفون Jabra Elite 4 Active TWS مجهز به درایورهای 6 میلی‌متری است و از Qualcomm aptX و همچنین کدک‌های صوتی SBC پشتیبانی می‌کند. صدا را می توان با اکولایزر موجود در برنامه Jabra Sound+ سفارشی کرد. این هدفون دارای ویژگی پخش Spotify Tap است که به سرعت پخش موسیقی را با یک ضربه شروع می کند. هدفون ها دارای استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و برای اتصال از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده می کنند. Jabra می‌گوید که کاربران می‌توانند حداکثر ۶ دستگاه را جفت کنند و هدفون‌های هدفون نیز از ویژگی روشن/خاموش خودکار برخوردار هستند.
ادعا می‌شود که هدفون‌های Jabra Elite 4 Active TWS هفت ساعت زمان پخش و در مجموع تا 28 ساعت زمان اجرا دارند. این کیس از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود که هدفون‌ها با 10 دقیقه شارژ، یک ساعت زمان پخش را ارائه می‌کنند. Jabra ادعا می کند که این هدفون می تواند تا 3 ساعت کاملاً شارژ شود.
از دیگر ویژگی های هدفون Jabra Elite 4 Active TWS می توان به پشتیبانی از الکسا آمازون، دستیار گوگل و سیری اشاره کرد. آنها همچنین با فناوری Google Fast Pair برای جفت شدن سریع همراه هستند. آنها با استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب ارائه می شوند. وزن هر یک از هدفون ها 5 گرم و وزن کیف شارژ آن 37.5 گرم است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ