هدفون‌های QuietOn 3 با قابلیت حذف نویز فعال

هدفون های خواب QuietOn 3 می توانند از طریق قابلیت حذف نویز فعال به کاربر کمک می‌کند تا به خواب عمیق برود،

اگرچه این به محیط بستگی دارد. هدفون های QuietOn 3 نسخه کوچکتری نسبت به دو مدل قبلی خود هستند، اگرچه شباهت زیادی به QuietOn 2 دارند.

Article page hero

گفته می شود که هدفون یک جفت هدفون "کمک به خواب" است، اما برخلاف برخی از هدفون های محبوب در این بخش، نویز سفید تولید نمی کند. QuietOn3 یا موسیقی آرام را پخش نمی کند یا هیچ یک از آن اقداماتی که می تواند از طریق صداهای خوش خیم فضای خواب ایجاد کند.
در عوض، هدفون های QuietOn3 به سادگی صداهای با فرکانس پایین را در اطراف محیط خواب حذف می کنند، اگرچه هنوز می توانید برخی از صداها را مانند زنگ هشدار خود بشنوید. سیستم صوتی داخلی دستگاه به ایجاد یک صدای تغییر فاز کمک می‌کند و بنابراین صدای اصلی را که می‌تواند خواب آرام را مختل کند، لغو می‌کند.
عملکرد QuietOn 3 بر خلاف بسیاری از هدفون های ANC است و کارایی آنها ممکن است به محیط و ماهیت الگوی خواب کاربر بستگی داشته باشد. ایربادهای QuietOn 3 239 دلار قیمت دارند و این بحث وجود دارد که آیا عملکردی که می گیرد ارزش برچسب قیمتی برای هدفون دارد یا خیر. چندین هدفون دیگر با ظرفیت مشابه وجود دارد، اگرچه به عنوان دستگاه‌های ارتقا دهنده خواب و حتی ظرفیت ANC بیشتر تبلیغ نمی‌شوند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ