ساعت هوشمند شیائومی اس 1

ساعت هوشمند شیائومی اس 1 در تاریخ 28 دسامبر(7دی) در کنار گوشی های سری 12 شیائومی عرضه می شود.

پیش از این، شایعه شده بود که ساعت اول شیائومی S1 در سه ماهه اول سال 2022 در بازارهای بزرگی مانند اروپا، اندونزی، مالزی و سنگاپور عرضه می شود. با این حال، تاریخ راه اندازی چینی آن هنوز یک سوال بود. امروز، شیائومی رسما تایید کرد که Watch S1 در 28 دسامبر(7دی) در کنار سری گوشی‌های هوشمند شیائومی 12 معرفی خواهد شد.

Xiaomi Watch S1

صفحه چین شیائومی پوستر تیزر ساعت شیائومی S1 را به اشتراک گذاشت و جدای از تاریخ عرضه، طراحی ساعت هوشمند را نیز به نمایش گذاشت. اگرچه کل ساعت دیده نمی شود، قسمت بالایی و یک طرف ساعت به وضوح قابل مشاهده است.
ساعت هوشمند طراحی دایره ای خواهد داشت و به نظر می رسد بدنه آن از فلز ساخته شده است. این گوشی دارای دو دکمه فیزیکی در یک طرف است که انتظار داریم یک دکمه هوم و یک دکمه ورزشی/عملی مشابه شیائومی Mi Watch Revolve Active باشد. متأسفانه این شرکت هیچ مشخصاتی از ساعت هوشمند را فاش نکرد.
پیش از این، ساعت شیائومی S1 نسل بعدی ساعت‌های هوشمند شیائومی با طراحی زیباتر و قوی‌تر بود. ساعت هوشمند ممکن است حالت‌ها و ویژگی‌های ورزشی مشابه یا بهتری در مقایسه با Mi Watch Revolve Active فعلی داشته باشد.
شیائومی Mi Watch Revolve Active دارای صفحه نمایش رنگی AMOLED 1.38 اینچی است. دارای 117 حالت ورزشی و بیش از 110 صفحه ساعت است. این ساعت هوشمند دارای یک سنسور نظارت بر اکسیژن خون SpO2 است و همچنین دارای یک نمایشگر 24 ساعته نرخ گرما مداوم است. این دستگاه 5ATM در برابر آب مقاوم است و عمر باتری آن تا 14 روز می باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ