وان‌پلاس بادز Z2 با ۳ میکروفون داخلی

وان‌پلاس بادز Z2 -OnePlus Buds Z2 با قیمت 499 یوان (تقریباً 5800 روپیه) در ماه اکتبر2022(مهر یا آبان) در چین عرضه شد.

طبق گزارش ها، هدفون های استریو بی سیم واقعی OnePlus Buds Z2 (TWS) به زودی در بازار هند عرضه می شود. تاریخ هنوز به طور رسمی توسط سازنده چینی گوشی‌های هوشمند تایید نشده است، اما به گفته یک منبع آگاه، هدفون‌های TWS OnePlus قرار است در اوایل سال 2022 در این کشور عرضه شوند. جزئیات قیمت OnePlus Buds Z2 در هند نیز اعلام شده است. . این هدفون که اخیراً در بازار جهانی رونمایی شده است، دارای قابلیت حذف نویز فعال ANC است و درایورهای دینامیکی 11 میلی متری را حمل می کند. OnePlus Buds Z2 همچنین حالت Pro Gaming را برای ارائه تاخیر کم برای گیمرهای تلفن همراه ارائه می دهد.

OnePlus Buds Z2

گفته می‌شود که گزینه رنگ سفید مرواریدی OnePlus Buds Z2 در ابتدا در دسترس خواهد بود. احتمالاً گزینه Obsidian Black بعداً به فروش می رسد.
برای یادآوری، هدفون OnePlus Buds Z2 با قیمت 99 دلار (تقریباً 7600 روپیه) یا 99 یورو (تقریباً 8600 روپیه) در سطح جهانی عرضه شد. OnePlus Buds Z2 اولین بار در اکتبر امسال در چین در کنار OnePlus 9RT به نمایش درآمد. این هدفون ها دارای برچسب قیمتی 499 یوان (تقریباً 6000 روپیه) در بازار چین می باشند.
OnePlus Buds Z2 به عنوان جانشین OnePlus Buds Z که سال گذشته به بازار عرضه شد. جفت جدید دارای درایورهای دینامیک 11 میلی متری و پشتیبانی از ANC است. گفته می شود OnePlus Buds Z2 حذف نویز تا 40 دسی بل را ارائه می دهد. هدفون ها دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند، در حالی که کیف شارژ همراه دارای ساختار ضد آب IPX4 است.
هر هدفون OnePlus Buds Z2 دارای سه میکروفون سیستم میکروالکترومکانیکی MEMS است که به عنوان میکروفون بازخورد، فید فوروارد و شکل‌دهنده پرتو عمل می‌کنند. این هدفون ها همچنین از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند.
OnePlus Buds Z2 اتصال بلوتوث نسخه 5.2 را ارائه می دهد که در هنگام استفاده از حالت Pro Gaming، نرخ تأخیر کمتر از 94 میلی ثانیه را ارائه می دهد. این هدفون‌ها همچنین حالت‌های فیلم سینمایی، موسیقی فراگیر و بازی موبایل را ارائه می‌دهند.
گفته می شود OnePlus Buds Z2 با یک بار شارژ تا 38 ساعت زمان گوش دادن را همراه با جعبه شارژ ارائه می دهد. هر هدفون Buds Z2 دارای یک باتری 40 میلی‌آمپر ساعتی است و برای پخش پنج ساعت با ANC روشن یا 7 ساعت بدون ANC رتبه بندی شده است. کیس شارژ دارای یک باتری 520 میلی آمپر ساعتی است و دارای یک درگاه USB نوع C برای شارژ است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ