ساعت هوشمند جدید هواوی فشار خون را اندازه گیری کند

ساعت هوشمند Huawei Watch D جدید هواوی دقیقاً به اندازه یک ساعت پیشرفته ردیابی سلامتی مفید و راحت نیست.

وقتی بچه بودم و با مادرم به مغازه برای خرید میرفتم، دوست داشتم در کیوسک های سنجش فشار خون بنشینم. چراکه صندلی خیلی بزرگ بود! می توانستم یک دکمه را فشار دهم! بادکنکی را پر می کرد که دور بازویم فشار می آورد! نمی‌دانستم اعداد روی صفحه چه معنایی دارند، اما می‌دانستم که یک اتفاق تکنولوژیکی رخ داده است، و این مرا هیجان زده کرد.

Huaweis New Smartwatch

طبق گزارش‌ها، هواوی در حال کار بر روی کوچک کردن کاف فشار خون ساعت هوشمند بعدی خود، Huawei Watch D است. این مفهوم شبیه به کاف‌هایی است که شما با آن‌ها آشنا هستید، اگرچه بسیار بیشتر از نشستن روی یک صندلی و اجازه دادن به دستگاه برای انجام کار است.
Huawei Watch D همراه با لوازم جانبی خواهد بود که می‌توان آن را در زیر بند ساعت وصل کرد و زمانی که نیاز به اندازه‌گیری فشار خون داشتید، مورد استفاده قرار گیرد. برای تناسب مناسب باید دور مچ خود را اندازه بگیرید، چراکه لوازم جانبی حجیم به نظر می رسد (همانطور که ممکن است از چیزی که باد می کند انتظار داشته باشید).
هنگام استفاده، لوازم جانبی مانند کاف‌های فشارسنج فروشگاه‌های مواد غذایی باد می‌کند و سپس نتیجه را با Huawei Health ثبت می‌کند. برای مطالعه، باید بازوی خود را روی سینه به سمت چپ ببرید، اگرچه تنظیم‌کننده‌ها هنوز این روش را پاک نکرده‌اند.
طبق گزارش ها، Huawei Watch D فشار خون بالا و پایین را اندازه گیری می کند، همچنین ضربان قلب را اندازه گیری می کند و نوار قلب اجرا می کند، که در سال های اخیر به یکی از ویژگی های رایج ساعت هوشمند تبدیل شده است (اپل واچ و سامسونگ گلکسی واچ 4). طبق شایعات، Watch D دارای 32 مگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت حافظه است، مشابه آنچه در داخل ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3، یکی دیگر از ساعت های هوشمند تناسب اندام این برند وجود دارد. همچنین از هدفون های بلوتوث متصل خارجی پشتیبانی می کند.
با این وجود، به نظر نمی رسد که این یک رقیب واقعی اپل واچ باشد. در عوض، به نظر می رسد تلاش هواوی برای گسترش کسب و کار خود پس از اینکه دولت ایالات متحده این شرکت را مجبور به قطع رابطه با همه چیزهای گوگل و اندروید کرد.
ساعت‌های هوشمند به‌تدریج ویژگی‌های بهداشتی درجه پزشکی را اضافه می‌کنند و Watch D هوآوی برای اندازه‌گیری فشار خون کاملاً جدید نیست. Omron HeartGuide دارای یک کاف یکپارچه بود که در صورت نیاز منقبض و منبسط می شد و مورد تأیید FDA بود. استفاده از آن بسیار ساده‌تر از کاف بازویی بود، اگرچه برای پوشیدن روزانه راحت نبود. و مشکل اینجاست: نظارت بر فشار خون بدون کاف بادی کار بسیار بزرگی خواهد بود و قرار دادن یک ویژگی تشخیصی مانند آن در یک ساعت هوشمند حتی بزرگتر خواهد بود. اما لوازم جانبی که برای اندازه‌گیری فشار خون باید به ساعت وصل کنید، آسانی به نظر نمی‌رسد، حتی اگر 100٪ دقیق باشد (که باید دید. ممکن است یا خیر، قیمت آن کمی دور از دسترس باشد و در حدود 470 دلار تخمین زده شده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ