عینک‌های هوشمند هوآوی

هوآوی عینک‌های هوشمند را با لنزهای قابل تعویض مجهز به سیستم عامل HarmonyOS به تصویر می‌کشد.

هوآوی در حال آماده شدن برای عرضه مجموعه جدیدی از گجت ها در تاریخ 23 دسامبر(2دی) (پنجشنبه آینده) است. این گوشی شامل Huawei P50، Huawei Watch D و دستگاه های دیگر از جمله یک جفت عینک هوشمند می شود. در حال حاضر، عینک هوشمند یک روند جدید برای شرکت های فناوری است، اما چندین نوع مختلف وجود دارد.

hoaweigajet

برخی از آنها عینک AR هستند، برخی دیگر دوربین هستند، برخی دیگر همچنان هدفون عینکی هستند. در این میان عینک هوشمند هوآوی دارای بلندگوهای رسانای استخوانی است که در شقیقه‌ها تعبیه شده است. این عینک یک نسخه تعبیه شده از HarmonyOS را اجرا می کند، که احتمالاً برای فعال کردن دستورات صوتی و ادغام با سایر گجت های سازگار با هارمونی مورد استفاده قرار میگیرد.
یکی از ویژگی‌های جالب این عینک این است که هر دو لنز را می‌توان به‌صورت یک واحد تعویض کرد و پنل جلویی آن با آهن‌ربا روی فریم قرار می‌گیرد. این عملکرد هوشمندانه است زیرا به همان سخت افزار هوشمند اجازه می دهد تا مانند عینک خواندن و همچنین عینک آفتابی کار کند.
هوآوی در حال حاضر دو نسل از عینک های هوشمند را در خود دارد که هر دو با همکاری Gentle Monster هستند.. به نظر می رسد این مدل جدید تنها محصول هوآوی و بدون مشارکت برند مد باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ