ساعت هوشمند موتو 100 به همراه GPS

گزارش شده است که Moto Watch 100 - موتو واچ 100 دارای باتری 355 میلی آمپر ساعتی است.


Moto Watch 100، یک ساعت هوشمند شایعه شده از موتورولا، در رندرهای رسمی جدید به بیرون درز پیدا کرد. مشخصات این ساعت هوشمند نیز به بیرون درز کرده است، اگرچه تاریخ دقیقی برای عرضه مشخص نیست. Moto Watch 100 با نمایشگر دایره‌ای در رندرها دیده می‌شود و گفته می‌شود که با بند سیلیکونی عرضه می‌شود که با طراحی راه راه مشخص شده است. گفته می شود این پوشیدنی ویژگی هایی مانند نظارت بر ضربان قلب و ردیابی گام ها را ارائه می دهد. همچنین گزارش شده است که با پشتیبانی از GPS عرضه می شود. گفته می شود که موتو واچ 100 دارای طراحی ضد آب نیز می باشد.
91Mobiles به منابع صنعتی استناد می کند تا چندین رندر از Moto Watch 100 را فاش کند. به نظر می رسد ساعت هوشمند با صفحه نمایش دایره ای و طراحی مینیمالیستی همراه است. رندر این ساعت هوشمند را نشان می دهد که دارای دو دکمه در کناره با روکش فلزی است. این گزارش نشان می دهد که قاب ساعت از آلومینیوم ساخته شده است. با این حال، همچنین پیشنهاد می کند که صفحه پشتی Moto Watch 100 ممکن است از پلاستیک ساخته شده باشد. در رندرها، این پوشیدنی دارای روکش مشکی دیده می‌شود، اما موتورولا احتمالاً دستگاه را در رنگ‌های بیشتر و گزینه‌های بند نیز عرضه خواهد کرد.

moto watch 10رندرها همچنین حاکی از آن است که موتو واچ 100 می تواند تا حدی ضد آب باشد. گزارش شده است که دارای صفحه نمایش ال سی دی دایره ای 1.3 اینچی با رزولوشن x360360 پیکسل است. موتو واچ 100 ممکن است تنها حدود 29 گرم وزن داشته باشد و اندازه آن x46x11.9mm42 میلی متر باشد. پهنای بند ساعت 20 میلی متر گزارش شده است. گفته می شود موتو واچ 100 دارای باتری 355 میلی آمپر ساعتی است و دارای اتصال بلوتوث نسخه 5 می باشد. علاوه بر این، گزارش شده است که این گجت پوشیدنی GPS داخلی ارائه می دهد.
گزارش شده است که موتو واچ 100 از قاب چرخشی برخوردار نیست. در مورد سنسورها، گزارش ادعا می‌کند که این ساعت هوشمند احتمالاً حسگر ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور SpO2 و حسگر نور محیط را ادغام خواهد کرد. همچنین گزارش شده است که ردیابی خواب و شمارش سنسور را نیز ارائه می دهد. ویژگی های دیگر مانند تعداد حالت های ورزشی و عمر واقعی باتری هنوز مشخص نیست. موتورولا در رابطه با موتو واچ 100 اعلامیه رسمی ارائه نکرده است.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ