ابتکار جدید هواوی در فری‌بادز Lipstick

هواوی Huawei Freebuds Lipstick - ایربادز فری‌بادز هواوی خود را با یک ابتکار جدید و خلاقانه به صورت رژلب در لوازم جانبی برای جلب مشتری ارائه داده است.

هواوی ماه گذشته گوشی هوشمند nova 9 خود را به اروپا آورد و ساعت جدید Watch GT3 و ایرفون جدید TWS به نام Huawei Freebuds Lipstick را در کنار آن به ارمغان آورد، که در کنار آن لوازم جانبی صوتی با طراحی جدید و خیره‌کننده‌ای نیز عرضه میکند، نکته مورد توجه این است که واقعاً بسته این لوازم جانبی که هدفون های هواوی است شبیه رژ لب است، در این ابتکار عمل هواوی هدفون‌ها را تنها در یک رنگ عرضه می‌کند که به رنگ قرمز است.(رژ لب قرمز)

Lipstick review4

در داخل، هدفون ها دقیقاً مانند Freebuds 4 هستند - طراحی گوش باز، طول استاندارد ساقه، و حتی ظرفیت باتری نیز ثابت مانده است - 30 میلی آمپر ساعت در هر جوانه، 410 میلی آمپر ساعت بیشتر در قاب. تفاوت در اینجا رنگ و مورد غیر معمول است.
کیس از دو قسمت تشکیل شده است - قسمت پایینی که باتری، یک آهنربا، سوراخ های ساقه قرار دارد، در حالی که قسمت بالایی فقط یک درب غیرفعال با آهنربای اضافی برای ایجاد مهر و موم محکم است. جوانه‌های چپ و راست دارای شکاف‌های اختصاصی هستند
همانطور که گفتیم خود گوشی ها یا سری های هدفون آشنا هستند و درست مانند Freebuds 4 در حین حرکات سریع تا حدودی مستعد بیرون رفتن از گوش شما هستند، اما برای جلسات گوش دادن طولانی مدت در حالت ایستاده بسیار راحت هستند.
با یک بار شارژ ایربادز، شما 4 ساعت بدون ANC میتوانید از این هدفون استفاده کنید. سناریوی مشابه با ANC فقط 2.5 ساعت طول می کشد، اما به دلیل سبک بسته بندی این ایربادزها بهترین حذف نویز را ارائه نمی دهند، بنابراین ما شک داریم که بسیاری از ANC همیشه فعال باشند.
مدت شارژ ایربادز در داخل کیس حدود 30 دقیقه میباشد، در حالی که خود کیس به 60 دقیقه براش شارژ نیاز دارد. اگر تمام سلول های برق تخلیه شوند، حدود 80-90 دقیقه طول می کشد با کابل شارژ اختصاصی هواوی هر شارژر 5 ولتی/1 آمپری می تواند این کار را انجام دهد. رژ لب Freebuds از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.
درست مانند Freebuds 4 معمولی، Huawei Freebuds Lipstick را می توان از طریق بلوتوث به تقریباً هر دستگاهی متصل کرد، اما برای باز کردن عملکرد کامل به برنامه Huawei AI Life نیاز دارید.

Lipstick review2

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا کارهایی را که تک ضربه، دو بار ضربه زدن و فشار دادن و نگه‌داشتن انجام می‌دهند، و همچنین کنترل صدا، حذف نویز و یافتن جوانه‌ها در صورت گم شدن، سفارشی کنید.
در عملکرد صوتی نیز هیچ شگفتی وجود ندارد - درایور دینامیک 14 میلی متری این هدفون صدایی کاملاً مشخص را در همه موارد استفاده بدون افزایش مصنوعی بیس ارائه می دهد. آنها می توانند بلندتر باشند، اما به طور کلی خروجی متعادل باعث خوشحالی بیشتر مردم خواهد شد.
این بدان معناست که Huawei Freebuds Lipstick در اصل همان جفت هدفون TWS Freebuds 4 است که در حال حاضر با نیمی از قیمت درخواستی 229 یورویی در دسترس است

Lipstick review3

طبق. با زمان عرضه، شکی نداریم که رژ لب Freebuds نیز در زمان کریسمس جزو هدایای درختان کریسمس قرار خواهد گرفت. با دانستن سوابق هواوی در آینده ، باید منتظر هدفون‌های منحصربه‌فرد TWS در بسته‌های مختلف و تبلیغاتی باشیم که باعث می‌شود به میزان قابل توجهی این شرکت معاملات بهتری داشته باشند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ