مشخصات هدفون های بی سیم Ptron Bassbuds Duo True

هدفون های بی سیم Ptron Bassbuds Duo True با رتبه IPX4، 15 ساعت زمان پخش در هند راه اندازی شد.


Ptron Bassbuds Duo TWS با قیمت اولیه روپیه در دسترس است. 799.
هدفون های استریو بی سیم واقعی Ptron Bassbuds Duo (TWS) در هند عرضه شده است. جدیدترین افزوده شده به سری Bassbuds این برند، Ptron Bassbuds Duo TWS دارای کنترل‌های لمسی با اتصال بلوتوث نسخه 5.1 است. این هدفون دارای میکروفون HD داخلی برای اطمینان از وضوح تماس و گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و پاشش پاشیده شدن است. این شرکت می‌گوید هدفون‌های TWS جدیدش طراحی ارگونومیک دارند و درایورهای دینامیکی 13 میلی‌متری برای صدای استریو و بیس متعادل دارند. هدفون های مقرون به صرفه TWS در مجموع حداکثر تا 15 ساعت زمان پخش موسیقی را ارائه می دهند.
قیمت Ptron Bassbuds Duo در هند، در دسترس بودن
Ptron Bassbuds Duo TWS جدید با قیمت اولیه روپیه در دسترس است. ۷۹۹ از طریق آمازون هند در وب سایت رسمی، هدفون ها با برچسب قیمت روپیه ذکر شده است. 2200. هدفون های بی سیم Ptron در سه رنگ مختلف - مشکی، آبی و سفید ارائه می شوند.

hhh
مشخصات، ویژگی های Ptron Bassbuds Duo

در قسمت مشخصات، هدفون‌های جدید Ptron Bassbuds Duo TWS از درایورهای دینامیک 13 میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند. هدفون‌ها برای تماس‌های مونو و استریو به حذف غیرفعال نویز و میکروفون‌های HD داخلی دوگانه متکی هستند. جدیدترین هدفون‌های Ptron دارای طراحی سبک وزن و درون گوش هستند که این شرکت آن را طراحی مناسب می‌نامد.
همانطور که گفته شد، آنها از اتصال بلوتوث نسخه 5.1 با حداکثر فاصله کاری 10 متر پشتیبانی می کنند و دارای کنترل های لمسی هستند تا کاربران بتوانند به تماس ها پاسخ دهند یا رد کنند، پخش موسیقی را کنترل کنند، صدا را تنظیم کنند یا با چند ضربه به دستیار صوتی تلفن هوشمند جفت شده فرمان دهند.
Ptron Bassbuds Duo TWS دارای رتبه IPX4 برای مقاومت در برابر آب و تعریق است. شارژ از طریق پورت USB نوع C انجام می شود. هدفون ها دارای نوک گوش کوچک، متوسط و بزرگ نیز هستند.
Ptron یک باتری 35 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون قرار داده است و کیف شارژ نیز دارای ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعتی است. این هدفون ها همچنین از شارژ سریع Type-C پشتیبانی می کنند. Ptron ادعا می کند که Bassbuds Duo TWS می تواند تا 15 ساعت پخش کلی با جعبه شارژ ارائه دهد. همچنین ادعا شده است که هدفون های TWS در مدت زمان 1 تا 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می شوند. وزن هر هدفون 4 گرم و Ptron Bassbuds Duo TWS با بدنه 43 گرم وزن دارد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ