ایلان ماسک برای خرید توییتر از ارزدیجیتال کمک گرفت!

ایلان ماسک قرار است برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای خرید توئیتر، از صرافی رمز ارز کره ای Mirae Asset کمک بگیرد.

ایلان ماسک

طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، صرافی ارزدیجیتال کره ای Mirae Asset قصد دارد 208 میلیون دلار برای کمک به خرید44 میلیارد دلاری توییتر ایلان ماسک پرداخت کند.


براساس گفته یک منبع آگاه به این موضوع، گروه مالی Mirae Asset در کره جنوبی روز دوشنبه متعهد شد حدود 300 میلیارد وون کره (208 میلیون دلار) را برای کمک به خرید ایلان ماسک پرداخت نماید.

این منبع اضافه کرد، پیش بینی می شود توافق با Mirae در روزهای آینده و قبل از پایان یافتن مهلت نهایی دادگاه برای بسته شدن قرارداد توییتر در 28 اکتبر نهایی شود. Mirae Asset اوایل سال 2022 در شرکت ارائه دهنده خدمات موشکی و ماهواره ای SpaceX ماسک سرمایه گذاری کرد.


وکیل ماسک بلافاصله نسبت به انتشار این خبر، هیچ واکنشی نشان نداده است. از طرف دیگر، صرافی Mirae Asset نیز از ارائه هرگونه توضیحات در این خصوص خودداری کرد.
نشریه کره ای اکونومیک دیلی، پیشتر از برنامه سرمایه گذاری Mirae Asset درتوییتر خبر داده بود. طبق گزارش صندوق سرمایه گذاری، صرافی کره ای در حال ایجاد یک صندوق 300 میلیارد وون برای حمایت از مالکیت ماسک در توییتر است. سیاست (صندوق) این است که به طور مشترک با ماسک سهام توییتر را خریداری کند."

تحلیلگران معتقدند که، ماسک برای تامین مالی خرید توییتر و جلوگیری از فروش بیشتر سهام خود در خودروساز الکتریکی تسلا (TSLA.O) باید سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند.


در اوایل این ماه، قاضی دادگاه دلاور به ماسک تا 28 اکتبر فرصت داد تا معامله خرید پلتفرم رسانه های اجتماعی را ببندد. بیشتر بخوانید
سرمایه گذاران تسلا نگران هستند که میلیاردر ممکن است سهام تسلا بیشتری را برای تامین مالی این معامله بفروشد و این اقدام بر ارزش سهام آن تاثیر بگذارد. بیشتر بخوانید


چاپ