قیمت بیت کوین به حدود 19000 دلار رسید

بازار کریپتوها به دلیل افزایش نرخ بهره در سر تاسر جهان در شرایط خطرناکی قرار گرفتند. در ادامه روند نزولی، قیمت بیت کوین نیز به زیر 19000 دلار سقوط کرد.

رمز ارز بیت کوین
طبق گزارش های فن تک، با افزایش نرخ بهره در سراسر جهان، نگرانی های زیادی برای سرمایه گذاران این بازار ایجاد کرده است. به همین علت روز دوشنبه شاهد افت شدید ارزهای دیجیتال به پایین ترین میزان خود نسبت به سال جاری بودیم.

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال در بازار کریپتو، حدود 5 درصد سقوط کرد و به پایین ترین سطح سه ماهه خود یعنی 18387 دلار رسید.
اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ نیز، با 3 درصد کاهش به پایین ترین سطح دو ماهه خود یعنی 1285 دلاری رسید و در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافت. توکن‌های کوچک‌تر دیگر نیز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.
بلاک چین اتریوم، که زیربنای توکن اتر است، در آخر هفته به‌روزرسانی عمده‌ای تحت عنوان ادغام" داشت که در این روش نحوه پردازش تراکنش‌ها تغییر کرده و مصرف انرژی کاهش می‌ یابد.

پس از اظهارات هفته گذشته گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مبنی بر این که ساختار جدید اتر می تواند مشمول مقررات بیشتری شود، باعث کاهش ارزش این توکن در بازار شده است.


متیو دیب، مدیر عامل پلتفرم رمزنگاری سنگاپور Stack Funds در مورد چشم انداز آینده کریپتو گفت: « حدس و گمان هایی که در مورد آینده بازار رمز ارز وجود دارد، قطعی نیست. اما از زمان ادغام، ما شاهد تبلیغات زیادی در بازار بودیم.» او اضافه کرد: « با توجه به نگرانی های جهانی و تصمیمات جدید بانک مرکزی ارزش اتر می‌تواند در ماه‌های آینده به 950 دلار هم برسد. چشم انداز حال حاضر، چه از نظر بنیادی و چه از نظر فنی، خیلی عالی به نظر نمی رسد. هیچ کاتالیزور صعودی فوری وجود ندارد که بتواند این بازارها را تقویت کرده و در عین حال پول و نقدینگی زیادی به همراه داشته باشد."


چاپ