شرکت بلاک چین اولین قرارداد دارایی دیجیتال روسیه با پالادیوم را اجرا کرد

مسکو روز دوشنبه اعلام کرد شرکت بلاک چین روسی Atomyze اولین توکن دیجیتالی را با پشتیبانی پالادیوم تولید شده توسط نورنیکل (GMKN.MM) راه اندازی کرده است. برای اطلاعات بیشتر تصمیم جدید روسیه تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

russia

Atomyze اولین شرکت روسی بود که در ماه فوریه مجوز مبادله دارایی‌های دیجیتال را دریافت کرد، در حالی که بانک مرکزی این کشور، مدت‌ها در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال دچار تردید بود.

ولادیمیر پوتین به عنوان یکی از سرمایه گذاران شرکت Atomyze و بزرگترین سهامدار شرکت نورنیکل، تولید کننده فلزات، در بیانیه ای درباره ی هولدینگ اینترروس خود، گفت: ظهور اولین توکن صنعتی روسیه، ورود اقتصاد روسیه به دوره جدیدی ازعصر توکنیزاسیون به حساب می آید.


وی افزود: برخلاف ارزهای دیجیتال ناامن که از فناوری بلاک چین برای ناشناس بودن کاربران استفاده می نماید، توکن‌های صنعتی و سایر توکن‌ها توسط دارایی‌های فیزیکی محافظت می‌شوند و از فناوری بلاک چین، برای ایمن نگه داشتن تراکنش ها با آن ها استفاده می‌کند.


آتومیز در بیانیه خود گفت: بانک روسی Rosbank، که اینترروس نیز در آن سهام دارد، و کارگزار Vector X، اولین سرمایه گذاران این پلتفرم محسوب می شوند.
لازم است بدانید، شرکت نورنیکل روسیه (NorNickel)، بزرگترین تولیدکننده فلزات پالادیوم و نیکلِ با خلوص بالا در جهان محسوب می شوند، که قبلا اعلام کرده بود که برای مدیریت زنجیره تأمین خود از فناوری بلاک چین استفاده خواهد کرد.


چاپ