قیمت بیت کوین از مرز 20400 دلار عبور کرد

قیمت بیت کوین در روز یکشنبه با حدود 7.6 درصد افزایش، به حدود 20,404 دلار رسید. افزایش ارزش مهم ترین ارز دیجیتال جهان، می تواند نشان دهنده بهبودی بازار پس از یک افت شدید در روز شنبه باشد. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

bitcovin

بیت‌کوین، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان، هم‌اکنون ۱۶.۷ درصد از پایین‌ترین قیمت سال جاری خود، یعنی ۱۷۵۹۲.۷۸ دلار در ۱۸ ژوئن، زمانی که نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در مورد مشکلات فزاینده در صنعت کریپتو و در بحبوحه عقب‌نشینی کلی از دارایی‌های پرریسک‌تر کاهش یافت، افزایش یافته است.

اندرو برنر، رئیس درآمد ثابت بین‌المللی در National Alliance Securities، روز یکشنبه گفت که افزایش بیت‌کوین احتمالاً نتیجه خرید سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی ارز دیجیتال در آخر هفته است، زمانی که تعداد کمی از معامله‌گران حرفه‌ای مشغول به کار هستند.
برنر گفت: "بعضی از خریداران فکر می کنند اکنون زمان خوبی برای ورود است زیرا بیت کوین به سطحی رسیده که جذابیت کوتاه مدتی را از خود نشان می دهد." وی در ادامه افزود که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شدت بی ثبات هستند.

رمز ارز اتر، متصل به شبکه بلاک چین اتریوم، روز یکشنبه نسبت به ارزش قبلی خود در روز شنبه، بیش از 13 درصد افزایش یافت و به 1131 دلار رسید که 993 دلار پایین‌ترین از قیمت اتر در ابتدای سال جاری بود.


فروش در بازار کریپتو با کاهش ارزش سهام همزمان شده است، زیرا سهام ایالات متحده به دلیل ترس از افزایش نرخ بهره و افزایش احتمال رکود، بیشترین کاهش درصد هفتگی خود را در دو سال اخیر تجربه کرد.

برنر گفت ارزهای دیجیتال در زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده با پایان دادن به سیاست های پولی انبساطی عرضه دلار را کاهش می دهد، سرمایه گذاری خوبی نبود.
برنر گفت: «تا زمانی که دلار به قدرت خود ادامه دهد، ارزهای دیجیتال جایی مناسبی برای شما نخواهد بود.»


       مقالات مرتبط



چاپ