قیمت و مشخصات فنی لپ تاپ آنر MagicBook X16 مدل 2024

شرکت آنر از جدیدترین لپ تاپ خود در سال 2024 با نام " MagicBook X16" در هند رونمایی کرد.

لپ تاپ 16 اینچی آنر مجیک بوک

همه علاقه مندان به صنعت فناوری، آنر را به عنوان یکی از سازندگان گوشی های هوشمند می شناسند. اما به نظر می رسد سازنده چینی رویایی فراتر از آن دارد. این شرکت به تازگی از لپ تاپ HONOR MagicBook X16 در هند رونمایی کرد. لپ تاپ 16 اینچی آنر مجهز به پردازنده Core i5-12450H اینتل و صفحه نمایش FHD است. طبق ادعای سازنده آن، این لپ تاپ با هدف پاسخگویی به نیازهای کاربرانی که به دنبال تعادل قدرت و وزن سبک هستند ساخته شده است.

مشخصات فنی لپ تاپ MagicBook X16

مهم ترین ویژگی لپ تاپ MagicBook X16 2024، صفحه نمایش 16 اینچی FullView آن است. این صفحه نمایش نسبت تصویر 16:10 دارد و ضخامت آن فقط 4.5 میلی‌متر است. این ویژگی باعث شده است که نسبت نمایشگر به بدنه این لپ‌تاپ به 89 درصد برسد.

وضوح تصویر 1200*1920 صفحه نمایش آن امکان وضوح و جزئیات بیشتری را در برنامه های مختلف فراهم می کند. علاوه براین؛ لپ تاپ آنر دارای گواهینامه TUV Rheinland Low Blue Light و TUV Rheinland Flicker Free است که نشان دهنده تعهد سازنده به رفاه کاربران است. گواهینامه TUV Rheinland Low Blue Light به نمایشگرهایی که میزان انتشار نور آبی مضر آنها کمتر است داده می شود. نور آبی مضر می تواند باعث خستگی چشم، سردرد و سایر مشکلات بینایی شود. گواهینامه TUV Rheinland Flicker Free نشان می دهد که این نمایشگر دچار سوسو زدن نمی شود. سوسو زدن به تغییرات ناگهانی در روشنایی یک تصویر گفته می شود . سوسو زدن می تواند بر اثر تغییرات در روشنایی بک لایت نمایشگر رخ دهد. این اتفاق باعث خستگی چشم، سردرد و سایر مشکلات بینایی می شود . این گواهینامه ها می توانند به کاربران کمک کنند تا محصولاتی را انتخاب کنند که برای سلامت چشم آنها بهتر است.

لپ تاپ آنر

این لپ تاپ مجهز به حسگر اثر انگشت است که در دکمه پاور آن قرار دارد. مجیک بوک 16 اینچی از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5-12450H پشتیبانی می کند. امکانات دیگری مانند فن خنک کننده داخلی و سیستم لوله حرارتی دوگانه می تواند گرمای دستگاه را به راحتی مهار کند. این لپ تاپ یک یک باتری 42 وات ساعتی دارد که می تواند به مدت 9 ساعت ویدئوها را با قابلیت نمایش 1080 پیکسل و 7.5 ساعت بدون وقفه پخش کند.  این لپ تاپ قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی را هم دارد. بدنه لپ تاپ از آلیاژ آلومینیوم درجه 1 که در بدنه هواپیماها استفاده می شود، ساخته شد. ضخامت مجیک بوک 2024 به 17.9 میلی متر و وزن آن به 1.68 کیلوگرم می رسد.

قیمت نهایی و زمان عرضه

لپ تاپ 16 اینچی آنر دررنگ خاکستری فضایی و با قیمت پایه 44990 روپیه از 13 ژانویه عرضه شده است. در حال حاضر از طریق وب سایت آمازون هم امکان ثبت سفارش خرید آن وجود دارد.


چاپ