عرضه لپ تاپ های مجهز به هوش مصنوعی LGدر نمایشگاه CES2024!

شرکت LG قصد دارد در نمایشگاه CES2024 از دو مدل لپ تاپ جدید Gram Pro و Gram Pro 2:1 مجهز به قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کند.

لپ تاپ ال جی 2024

شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در سال ۲۰۲۴ لپ تاپ های Gram را با معرفی محصولات جدیدی مانند Gram Pro گسترش می‌دهد . لپ‌تاپ‌های سری Gram ، بسیار قدرتمند و فوق العاده سبک هستند. به علاوه، از دوام و طول عمر بیشتری نسبت به سری های برخوردار هستند. لپ تاپ های ۲۰۲۴ با قابلیت هوش مصنوعی تحت برنامه gram Link ال‌جی عرضه می‌شوند. برنامه gram Link ال‌جی رایگان است و مخصوص لپ‌تاپ‌های Gram ال‌جی ۲۰۲۴ طراحی شده است. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا کارهایی مانند اشتراک‌گذاری فایل، اشتراک‌گذاری عکس و انعکاس صفحه را در دستگاه‌های LG gram، Android و iOS راحت تر می کند.

ویژگی‌های کلیدی لپ‌تاپ‌های LG gram Pro

  • پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core™ Ultra با معماری هیبریدی: این پردازنده‌ها عملکردی سریع و روان را برای انجام کارهای روزانه مانند ویرایش ویدیو، بازی و اجرای برنامه‌های سنگین ارائه می‌دهند.
  • حافظه SSD NVMe PCIe 4.0: این نوع حافظه باعث می‌شود که لپ‌تاپ‌های LG gram Pro در زمان روشن شدن و راه‌اندازی برنامه‌ها سریع‌تر عمل کنند.
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050: این کارت گرافیک عملکرد گرافیکی بالایی را برای بازی‌ها، ویرایش ویدیو و سایر کارهای گرافیکی سنگین ارائه می‌دهد.
  • قابلیت Intel® AI Boost : یک ویژگی جدید است که در پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core™ Ultra وجود دارد. این ویژگی از واحد پردازش عصبی (NPU) اینتل برای بهبود عملکرد کارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

  • طراحی: لپ‌تاپ‌های LG gram Pro با طراحی فوق‌سبک و باریکی که دارد، جابجایی آن راحت تر است. مدل 16 اینچی این لپ‌تاپ‌ها تنها 1.78 کیلوگرم وزن و مدل 17 اینچی آن نیز تنها 1.98 کیلوگرم وزن دارد.
  • عمر باتری: طول عمر باتری لپ‌تاپ‌های LG gram Pro بالاست بنابراین، کاربران نیازی به شارژ مداوم ندارند.
  • صفحه نمایش: لپ‌تاپ‌های LG gram Pro جدید به دو سیستم خنک کننده(فن خنک کننده) مجهز هستند . پس در اجرای نرم افزارهای گرافیکی سنگین عملکرد بهتری را می توانند ارائه دهند. کیفیت تصویر و کنتراست صفحه نمایش این لپ‌تاپ‌ها بسیار بالاست و می تواند ۱۰۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. فضای رنگی DCI-P3 یک فضای رنگی گسترده است که در صنعت فیلم و تلویزیون از آن استفاده می‌شود. هر دو مدل دارای وضوح Wide Quad XGA (WQXGA) هستند.

د جهانی سبک‌ترین لپ‌تاپ2-in-1 سایز 16 اینچی را به نام خود ثبت کرده است. این لپ‌تاپ تنها 12.4 میلی‌متر ضخامت و 1399 گرم وزن دارد. صفحه‌نمایش این لپ تاپ OLED با وضوح WQXGA است که تصاویری باکیفیت و زنده ای را به کاربر ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی های مهم آن می توان به لولای قابل تنظیم 360 درجه، طراحی قاب فوق باریک 4 جهته، صفحه نمایش لمسی پاسخگو و قلم قابل شارژ بی سیم اشاره کرد.

YS Lee ، معاون و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت ال‌جی الکترونیکس گفت:" سری LG gram Pro تعدادی محصول جدید و هیجان‌انگیز را معرفی می‌کند که طراحی فوق‌العاده باریک را با عملکرد قدرتمند ترکیب می‌کند. ما به گسترش سری‌های گرم ال‌جی ادامه خواهیم داد و لپ تاپ هایی با مشخصات بالایی ارائه می‌کنیم که تجربه کاربری را به حد اعلا برساند."علاقه مندان به بازدید نمایشگاه فناوری CES 2024 لاس وگاس می توانند از 9 تا 12 ژانویه از غرفه LG بازدید کنند.


چاپ