اولین رویداد اپل در 17 ژانویه سال 2023 برگزار می شود

اپل امروز از مک بوک پرو جدید با تراشه M2 رونمایی می کند.

 مک بوک پرو 2023
غول فناوری آمریکا به تازگی خبری منتشر کرده است. مارک گورمن تحلیلگر معروف خبرگزاری بلومبرگ، در توییتی گفت این اطلاعیه نشان می دهد که اپل بلاخره از تراشه M2 در مک بوک پرو 14 و 16 اینچی استفاده کرده است.

طبق گزارش دیجیتال ترندز؛ گورمن اولین بار در ماه اکتبر گزارش داد که اپل مشغول آماده سازی مک بوک پروهای جدید با تراشه های M2 Pro و M2 Max است. البته در آن زمان، تاریخ دقیق عرضه مشخص نبود. Apple تراشه M2 را در ژوئن 2022 عرضه کرد. مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک ایر در سال 2022 تنها لپ‌تاپی بودند که این تراشه را داشتند.


او در ادامه گفت اپل تا اواخر این هفته یک مراسم برگزار می کند و روز دوشنبه 23 ژانویه به علاقه مندان اجازه بازدید از این مک بوک پرو جدید را می دهد. وب سایت های معروفی مانند Mac Rumors و 9to5Mac هم اعلام کردند که قرار است رویداد اپل از طریق Newsroom سایت این شرکت پخش شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، پیشنهاد می کنیم کانال یوتیوب اپل را امروز حتما چک کنید. احتمال دارد اپل ویدئویی از آخرین مدل مک بوک پرو خود را در این کانال منتشر کند.

تراشه جدید M2 یک چیپست قدرتمند است. مک بوک پرو جدید اپل احتمالا اولین دستگاهی است که از پروتکل اینترنت بی سیم 6E پشتیبانی می کند. وجود یک روتر در کنار آن می تواند عملکرد Wi-Fi آن را بهتر کند. طراحی مک بوک پرو جدید ممکن است مانند مدل های قبلی باشد. این اولین محصول اپل در سال 2023 محسوب می شود.

کارشناسان قبل از این معتقد بودند که اپل مدل‌های جدید M2 را در رویداد جهانی توسعه‌دهندگان ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد. اما خبرهای جدید نشان می‌دهد امروز قرار است این رویداد برگزار شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، ما جزئیات این مراسم را با شما به اشتراک می گذاریم.


چاپ