لپ تاپ جدید لنوو Yoga Book 9i در نمایشگاه CES 2023

شرکت لنوو از لپ تاپ جدید خود با نام Yoga Book 9i در نمایشگاه الکترونیک CES 2023 رونمایی کرد.

لپ تاپ lenovo 2023

لنوو در جریان برگزاری نمایشگاهCES 2023 ، لپ تاپ جدیدی را به نمایش گذاشت. این لپ تاپ شباهت‌های زیادی با سرفیس نئو مایکروسافت دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این تبلت تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.


قابلیت چند وظیفه ای

یکی از ویژگی های مهم این لپ تاپ، توانایی کار دو نمایشگر 13 اینچی از نوع OLED با سرعت 2.8K در کنار هم می باشد. نمایشگرهایی با قابلیت 2.8K به این معناست که شما هنگام نمایش، پیکسلی در تصویر نمی بینید. کنتراست OLED هم به این معناست که متن سیاه در صفحات سفید به خوبی نمایش داده می شود.  

laptop lenovo 2023 مشخصات

مشخصات لپ تاپ لنوو Yoga Book 9i

پایه اریگامی، قوی و محکمی که در کنار لپ تاپ  Yoga Book 9i می بینید به کاربر امکان می دهد که هر دو نمایشگر در حالت عمودی کنار هم قرار بگیرند. کار کردن با لپ تاپ چه به صورت عمودی و چه به صورت افقی، مناسب ترین گزینه برای مشاغلی مانند نویسندگی است. صفحه کلید در محل مناسب خود در قسمت پایه قرار می گیرد. تنها چیزی که ندارد یک تاچ پد است اما، با یک ماوس قابل حمل به راحتی می توان با آن کار کرد.

ایده استفاده از هر دو نمایشگر به صورت یک جا در یک مکان کوچک بسیار هیجان انگیز است. البته لازم است چند قطعه اضافی همیشه همراه شما باشد ولی خیلی سخت نیست زیرا، همه لوازم جانبی آن به راحتی در کوله پشتی قرار می گیرند.

لپ تاپ Yoga Book 9i دارای ضخامت 0.63 اینچی است و 3.00 پوند وزن دارد. اگر می خواهید از لپ تاپ جدید لنوو به عنوان یک لپ تاپ تاشو استفاده کنید فقط کافی است، صفحه کلید خود را در بخش پایینی نمایشگر دوم قرار دهید و از قسمت باقی مانده برای لمس استفاده کنید. علاوه بر این، شما می توانید از یک صفحه کلید شبیه سازی شده استفاده کنید که با این کار، به کیبورد جداگانه ای هم نیاز نخواهید داشت.


Yoga Book 9i  دارای آخرین پردازنده‌های نسل سیزدهم Raptor Lake اینتل، 16 گیگابایت رم، حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی می باشد و علاوه بر این، یک باتری 80 وات ساعتی هم دارد. قیمت این لپ تاپ جدید نیز از 2100 دلار شروع می شود.


چاپ