مشخصات دقیق تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 9

شرکت آمریکایی مایکروسافت به تازگی در یک مراسم رسمی از چند محصول جدید رونمایی کرد که یکی از آن ها، سرفیس پرو 9 بود.

surface 9لپ تاپ
طبق گزارش های فن تک، رویداد ویژه مایکروسافت چهارشنبه 12 اکتبر برگزار شد و در جریان آن یکی از اولین محصولاتی که معرفی شد، سرفیس پرو 9 بود. این تبلت دارای امکانات جدیدی است که در ادامه قصد داریم مشخصات کامل آن را برای شما شرح دهیم.


سرفیس پرو 9 محصول جدید Micrisoft حاصل ترکیب دو محصول سرفیس پرو و سرفیس پرو ایکس می باشد. این شرکت بعد از گذشت 10 سال تولید محصولات دوکاره، امسال این امکان را به کاربران داد که از بین پردازنده3SQ آرم با5G و نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل، یکی را به دلخواه خود می توانند انتخاب کنند. علاوه برآن، کاربران می توانند رنگ بدنه دستگاه و رنگ کیبورد را طبق سلیقه خود سفارش دهند.


انتخاب پردازنده مناسب کار سختی است، پردازنده 3SQ از نسل پنجم ارتباطات مخابراتی (5G) پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل اینتل قابلیت 5G را ندارد. تبلت جدید با پردازنده اینتل در رنگ بندی‌های آبی، سبز، پلاتینیوم و گرافیتی ارائه می شود.

سرفیس 9
مشخصات سخت افزاری سرفیس پرو 9
سرفیس پرو 9 دارای صفحه نمایش 13 اینچی از نوع PixelSense Flow Display با رزولوشن 2880 در 1920 و نرخ تازه سازی 120 هرتزی می باشد. مدل اینتل آن از دالبی ویژن IQ (دالبی ویژن Dolby Vision یک نوع فرمت استاندارد تصویر است) پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر در هر دو مدل 3:2 و کنتراست آن‌ها 1200:1 است.


ابعاد سرفیس جدید در مدل‌های آرم و اینتل با هم هیچ فرقی ندارد و تفاوت آن‌ها فقط در وزنشان است. وزن مدل مجهز به پردازنده 3SQ برابر 883 گرم می باشد، در حالی که مدل اینتل آن 879 گرم وزن دارد.

surface 9لپ تاپ مایکروسافت

Microsoft هر دو مدل سرفیس پرو 9 را با 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌کند که، مدل اینتل آن تا 32 گیگابایت و مدل آرم تا 16 گیگابایت قابل ارتقا می باشد. از لحاظ حافظه داخلی ظرفیت پایه آن 128 گیگابایت است که می توان آن را تا حدودی افزایش داد. در مدل اینتل تا 1 ترابایت و در مدل آرم تا 512 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.


یکی از مزایای مدل 3SQ استفاده از یک مدل پردازنده اضاافی دیگر به نام (NPU) است. این پردازنده قابلیت‌های زیادی در بخش دوربین و صدا عرضه می‌کند که عبارتند از حذف نویز، قاب‌بندی خودکار و محوسازی پس‌زمینه می‌شود.

قیمت مدل پایه سرفیس پرو 9 با پردازنده اینتل معادل 999 دلار و با پردازنده 3SQ با قیمت 1299 دلار از 25 اکتبر(3 آبان) به بازار می‌آید.


چاپ