ایده جدید اجاره لپ تاپ به جای خرید آن

Fleet فکر می کند که شرکت ها باید به جای خرید لپ تاپ، آنها را اجاره کنند. استارت آپ فرانسوی Fleet می خواهد با ارائه سخت افزار به عنوان یک سرویس، بهترین دوست بخش فناوری اطلاعات شما شود. مشتریان می توانند در این استارتاپ رایانه ها و تلفن های هوشمند را با هزینه ثابت ماهانه اجاره کنند وعلاوه بر آن اگر مشکل سخت‌افزاری وجود داشته باشد، برای شما راه‌اندازی، تعمیرات و بازگشت را انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این استارتاپ تا پایان مطلب با های فن تک همراه شوید.

labtop
زمانی که مهلت تمدید فرا می رسد، Fleet می تواند لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند قدیمی شرکتی را با لپ تاپ های جدید مبادله کند. مشتریان می توانند مجموعه دستگاه های فعلی خود را در رابط مدیر مشاهده کنند.
این شرکت طیف گسترده ای از دستگاه ها را ارائه می دهد. به عنوان مثال، یک مک بوک پرو 14 اینچی با تراشه M1 Pro و رم 16 گیگابایت در حال حاضر 99.90 یورو هزینه اجاره ماهانه آن خواهد بود. M1 MacBook Air از 54.90 یورو برای هر دستگاه در ماه شروع می شود. یک آیفون 13 با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت 44.90 یورو در ماه برای شما هزینه خواهد داشت.
علاوه بر آن می‌توانید لپ‌تاپ‌های مایکروسافت (Surface Laptop Go، Surface Laptop 4 و Surface Pro 7)، رایانه‌های Dell و حتی چند بوک کروم را در این مجموعه پیدا کنید. هنگامی که یک دستگاه به پایان عمر خود می رسد و به Fleet بازگردانده می شود، شرکت آن را به یک سازمان غیرانتفاعی می دهد یا آن را به یک شرکت نوسازی می فروشد یا آن را بازیافت می کند.
Fleet یک استارت آپ بوت استرپ است و هیچ بودجه ای از VC ( شرکت های سرمایه گذاری که در زمینه تامین بودجه استارتاپ ها فعالیت می کنند) جذب نکرده است. اما به خوبی در حال رشد است زیرا انتظار می‌رود این شرکت با نرخ فعلی خود گردش مالی سالانه 13.1 میلیون دلاری (12 میلیون یورو) داشته باشد.
در حال حاضر 600 مشتری از میان برخی استارت آپ های فرانسوی شناخته شده مانند Ankorstore، Ornikar، Sunday، Matera، Cubyn، Wemaintain و Shine دارد. و امروز، این شرکت در حال راه اندازی شعبه ای دیگر در اسپانیا است. این شرکت قصد دارد دفتری در بارسلونا نیز افتتاح کند.
هدف آن توسعه در کشورهای اروپایی بیشتری است، زیرا بسیاری از زنجیره ی تامین آن می‌توانند در سراسر اروپا وجود داشته باشند. این شرکت برای بازارهای بعدی خود به پرتغال، ایتالیا، آلمان و بلژیک نگاه می کند.
بسیاری از شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند مستقیماً دستگاه‌هایی را برای کارمندان خود بخرند. اما هزینه اولیه زیادی دارد و به این معنی است که شما منبع مالی برای شروع کار و تعمیر سخت افزار آن نخواهید داشت.
شرکت ها به دنبال راه هایی برای تبدیل این مخارج سرمایه ای بزرگ به هزینه های عملیاتی هستند. به عنوان مثال، یک شرکت می تواند برای خرید سخت افزار با بانک خود در مورد وام اعتباری مذاکره کند و این کلید درک مدل کسب و کار Fleet است. این استارت آپ مستقیماً با شرکای مالی و شرکت های لیزینگ مذاکره می کند تا مشتریان مجموعه فقط با ایجاد یک حساب کاربری بتوانند اسناد لازم را ارسال کنند. شما می توانید امتحان کنید که در چند دقیقه می توانید چند لپ تاپ را سفارش دهید. بنابراین Fleet به ارائه دهنده خدمات دیگری تبدیل می شود که کارهای سنگینی را می تواند برای شما انجام می دهد.


چاپ