معرفی جدید ترین لپ تاپ لنوو مخصوص گیمر ها در ۲۰۲۲

لپ تاپ های جدید لنوو با صفحه نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و ۱۶ اینچی با پردازنده های AMD و Intel تنوع لپ تاپ های گیمینگ را که قیمت آنها به ۹۲۰ دلار می رسد را بیشتر کرده اند. برای اطلاع از جدیدترین لپ تاپ های لنوو مخصوص گیمرها تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.


لنوو جدیدا لپ تاپ های گیمینگ خود را وارد بازار کرده است این لپ تاپ ها بیشتر شبیه به لپ تاپ های سطح بالای این شرکت می باشند با این تفاوت که از لحاظ قیمت ارزان تر هستند. مدل IdeaPad Gaming 3 و i3 بخشی از رونمایی های این شرکت در کنگره جهانی موبایل می باشند. اگرچه قیمت لپ تاپ های Legion به ۳۰۰۰ دلار می رسد و لپ تاپ های IdeaPad از ۱۰۰۰ دلار شروع می شود اما همچنان یک سری ویژگی ها و امکاناتی دارند که رایگان نیستند. نسخه های قبلی گیمینگ که مورد استفاده عموم قرار گرفت از نسخه های اولیه محسوب می گردد. آنها حداقل ابزارهای لازم با قیمت مناسب را که برای محیط های کار، مدرسه و بازی عمومی مناسب هستند را در اختیار شما قرار می دهد که کار با آن را جذاب تر می کند. این مدل ها بیشتر شبیه به لپ تاپ های سطح بالای هستند تنها با این تفاوت که بدون برند Legion اند یا مارک تجاری مهمی ندارند.

lenovo

IdeaPad Gaming 3 در سمت راست دارای یک صفحه نمایشگر در بالا ویک پنل I/O در پشت است.


در طراحی قبل یک لولا بود که به سمت عقب حرکت می کرد اما در طراحی جدید لولا ها نمایشگر را به سمت بالا و جلو حرکت می دهد. دارای دریچه های خنک کننده بهتر نسبت به نسخه قبل بوده و با طراحی خاصی که دارد امکان نصب بر روی میزرا بسیار راحت می کند. همچنان یک پورت USB-A در سمت چپ و راست آن برای اتصال موس یا سایر لوازم جانبی تعبیه شده است. این لپ تاپ ها ۸ پردازنده 6000 AMD سری H و پردازنده Intel core i7 دارند و علاوه بر آن دارای صفحه نمایشگر ۱۵.۶ و ۱۶ اینچی هستند. صفحه ۱۵.۶ اینچی مجهز به نمایش ۱۶:۹ با وضوح تصویر 2,560x1,440 و صفحه ۱۶ اینچی با نمایش ۱۶:۱ و وضوح تصویر 2,560x1,600 است. هر دو نرخ به روز رسانی ۱۶۵ هرتز می باشند. صفحه نمایش ۱۵ اینچی دارای ۵۰۰ نیت و SRGB را پوشش صد در صدی می دهد.

lenovo2

 مقایسه نحوه نمایش تصاویر، سمت راست صفحه نمایشگر ۱۵.۶  اینچی و سمت چپ ۱۶ اینچی.

IdeaPad Gaming 3 در دو رنگ سیاه و سفید موجود است. صفحه کلید مدل مشکی دارای نور پس زمینه سفید و صفحه کلید سفید دارای نور پس زمینه آبی می باشد. نحوه تغییر رنگ پس زمینه صفحه کلید این لئ تائ ها با لپ تاپ های مدل بالاتر که نورپس زمینه با قابلیت تغییر دارند متفاوت است. تنظیمات AMD در ماه می با قیمت ۹۳۰ دلار و تنظیمات Intel در آوریل با قیمت ۹۹۰ دلار به بازار عرضه می شود. نسخه ۱۶  اینچی در یک رنگ مشکی و با صفحه کلید و نور پس زمینه سفید عرضه خواهد شد. اما لنوو مدعی شده که یک صفحه کلید اختیاری نیز با 4 RGB در دسترس کاربران خواهد گذاشت.


چاپ