آی‌پد-مک‌بوک هیبریدی ۲۰ اینچی تاشو در سال 2025 عرضه می شود

دستگاه تاشو 20 اینچی اپل می تواند یک مک بوک پرو و آی پد هیبریدی باشد که ممکن است صفحه کلید فیزیکی را به نفع نسخه مبتنی بر نرم افزار از دست بدهد. (طرحی از اختراع تا واقعیت)

طبق ادعاهای منتشر شده؛ اپل در حال بررسی ساخت نوعی نوت بوک یا آی پد با نمایشگر بزرگ 20 اینچی تاشو است که می تواند در اوایل سال 2025 وارد بازار شود
ادعای دستگاهی با "صفحه نمایش 20 اینچی تاشو" توسط خبرنامه "Power On" مارک گورمن برای بلومبرگ به عنوان داشتن بالقوه هر دو نوع صفحه کلید ذکر شده است. این صفحه نمایش می تواند "به یک صفحه کلید فیزیکی متصل شود یا تنها یک طرف نمایشگر به عنوان یک صفحه کلید مجازی عمل کند."
منبعی گفته است که اپل یک "مک‌بوک/آی‌پد هیبریدی با دو صفحه نمایش تاشو مورد بررسی قرار داده است". برای این موضوع، اپل رویکرد تجارت صفحه کلید فیزیکی را برای یک صفحه نمایش کاملا لمسی در پیش خواهد گرفت.

47180 91942 165 hero xl

این شایعات با اظهارات راس یانگ، تحلیلگر DSCC، مطابقت دارد، چراکه این دستگاه یک محصول واقعی دو منظوره می باشد که می تواند یک صفحه کلید در اندازه کامل در صورت تا شدن ارائه دهد. هنگامی که صاف است به عنوان یک مانیتور بزرگ استفاده می شود، و می توان آن را با یک صفحه کلید خارجی نیز استفاده کرد.
تصور می شود که محصول پیشنهادی با توجه به اندازه آن، به طور بالقوه با وضوح 4K یا بالاتر اجرا می شود. همچنین ممکن است تا سال 2025 راه اندازی شود، اما به احتمال زیاد در سال 2026 یا 2027 عرضه خواهد شد.
همانطور که ناظران ثبت اختراع می توانند تأیید کنند، اپل به عنوان روش های جایگزین برای استفاده از فناوری های آینده و تجدید نظر در طراحی محصولات موجود شناخته شده است.
به عنوان مثال، در سال 2018، حق ثبت اختراع برای یک دستگاه نمایش دوگانه که شبیه مک بوک یا آی پد است با صفحه نمایش بسیار بزرگ که در وسط لولا است، اعطا شد. این حق اختراع همچنین اشاره می کند که قسمت پایینی می تواند به عنوان یک صفحه کلید موقت در زمانی که وارد کردن متن مورد نیاز است استفاده شود.
اختراعات و برنامه های کاربردی متعددی نیز در طول سال ها در مورد مفهوم به اصطلاح صفحه کلید بدون کلید ظاهر شده است. این معمولاً شامل یک دستگاه مک بوک مانند با یک صفحه نمایش ثانویه در بخش پایینی است که در صورت لزوم می تواند به عنوان صفحه کلید و صفحه کلید عمل کند.
به هر تقدیر تا سال 2025 باید منتظر بود و دید این ثبت اختراعات و طراح های مفهومی به واقعیت تبدیل می شوند یا در حد یک طرح باقی می ماند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ