مک بوک پرو 16 اینچی با تخفیف ویژه ارائه می شود.

مک بوک پرو 16 اینچی- M1 Max MacBook Pro 1 با تراشه M1 Max اپل دارای تقاضای زیادی است و به همین دلیل اکنون با تخفیف 150 تا 80 دلاری عرضه می شود

M1 Max MacBook Pro با حافظه 32 گیگابایتی موجود است
شرکت اپل از تاریخ اواخر آوریل تا اوایل ماه مه را جهت تخفیف برای مک بوک پرو 16 اینچی با تراشه M1 Max (GPU 24 هسته ای)، 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD اعلام کرده است. تنها کافیست وارد سایت این شرکت شده و خرید خود را ثبت کنید.
علاوه بر تخفیف سه رقمی این مدل ممتاز و هر مک بوک پرو 16 اینچی دیگر، نیز 80 دلار تخفیف با همان کوپن APINSIDER در هنگام پرداخت به سیستم اضافه می‌کند. این باعث می شود هزینه برنامه حفاظتی توسعه یافته به 319 دلار کاهش یابد.

47164 91903 macbook pro 16 inch exclusive discounts xl

طریقه استاده از این تخفیف هیجان انگیز:
از طریق این لینک وارد شده و ابتدا MacBook Pro مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس به دنبال پیوندی بگردید تا فیلد کد کوپن را در بخش پرداخت‌ها نشان دهد و کد تبلیغاتی APINSIDER را وارد کنید تا تخفیف انحصاری روبرو شوید. در این میان اپل صدها تخفیف انحصاری برای سایر محصولات خود از iPad گرفته تا MacBook را فراهم کرده است. در اینجا چند عنوان ویژه وجود دارد که این هفته اجرا می شود:
طبق راهنمای قیمت مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل، که بهترین معاملات مک‌بوک پرو در مدل‌های اواخر ۲۰۲۱ را دنبال می‌کند، بعد از ثبت کوپن تخفیف با قیمت ۲۹۴۹ دلاری عرضه می شود.. البته دارندگان کارت Adorama Edge همچنین می توانند 5٪ تخفیف اضافی داشت باشند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ