مشخصات لپ تاپ اینفینیکس Inbook X1

لپ تاچ اینفینیکس Inbook X1 قرار است در دو مدل Inbook X1 و Inbook X1 Pro در تاریخ 8 دسامبر(17آذر) در هند عرضه شود.

سری لپ‌تاپ‌های ویندوز 11 که در دو مدل Inbook X1 و Inbook X1 Pro عرضه می‌شوند، تا 512 گیگابایت حافظه NVMe و حداکثر 16 گیگابایت رم خواهند داشت. همچنین دارای سوئیچ های سخت افزاری روی شاسی لپ تاپ برای میکروفون و دوربین است. مدیرعامل این شرکت همچنین از راه اندازی یک گوشی هوشمند با موضوع Free Fire در توییتر انتقاد کرده است، اگرچه شرکت هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی ارائه نکرده است. ممکن است اینفینیکس نوت 11 یا نوت 11 باشد.

teleksdbhb

Infinix Inbook X1 قیمت در هند،
اینفینیکس قبلاً اعلام کرده بود که لپ‌تاپ آینده Inbook X1 دارای بدنه فلزی سبک وزن با روکش آلومینیومی «در حد هواپیما» خواهد بود. این شرکت اکنون در Flipkart فاش کرده است که قیمت Inbook X1 با قیمت 2000 روپیه آغاز خواهد شد. 3X، XXX یا بین روپیه 30000 و روپیه 40000. میکروسایت Flipkart و جزئیاتی که با گجت 360 به اشتراک گذاشته شده است، Infinix نیز بیشتر مشخصات سری لپ‌تاپ‌ها را فاش کرده است.
Inbook X1 دارای پردازنده‌های 10 اینتل Core i3-1005G1 و Core i5-1035G1 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 512 گیگابایت حافظه NVMe (PCIe 3.0) خواهد بود. این لپ‌تاپ به یک وب‌کم 720p، دو میکروفون، کارت‌خوان SD، درگاه HDMI، جک 3.5 میلی‌متری صدا، دو پورت USB Type-C و سه درگاه USB-A مجهز خواهد بود. این شرکت همچنین اعلام کرد که وزن این لپ تاپ 1.48 کیلوگرم با ضخامت 16.3 میلی متر خواهد بود.
مشخصات به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت همچنین مدل Infinix Inbook X1 Pro را نشان می دهد که دارای پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-1065G7 است. این مدل دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی NVMe (PCIe 3.0) خواهد بود. برخلاف مدل‌های Inbook X1 که از پردازنده‌های Intel Core i3 و Core i5 استفاده می‌کنند، Inbook X1 Pro به جای گرافیک Intel UHD از گرافیک Intel Iris بهره می‌برد. Inbook X1 Pro برخلاف مدل‌های Inbook X1 که با پشتیبانی از Wi-Fi 5 عرضه می‌شوند، از اتصال Wi-Fi 6 نیز برخوردار است. هر دو دارای قابلیت اتصال بلوتوث نسخه 5.1 نیز هستند
اینفینیکس قبلاً فاش کرده بود که Inbook X1 دارای صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی با زاویه دید 180 درجه است و این شرکت فاش کرده بود که نمایشگرها حداکثر روشنایی 300 نیت را پشتیبانی خواهند کرد. Inbook X1 Pro و Inbook X1 همچنین دارای یک باتری 55Whr Li-Po هستند که از شارژ 65W USB-PD از طریق یک کانکتور Type-C پشتیبانی می کند. تمام مشخصات دیگر بین مدل های Pro و وانیلی یکسان باقی می مانند. این لپ‌تاپ همچنین دارای سوئیچ‌های سخت‌افزاری برای میکروفون و دوربین خواهد بود، طبق میکروسایت لپ‌تاپ در Flipkart، جدا از صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه.
در همین حال، آنیش کاپور، مدیرعامل اینفینیکس اخیرا تصویری از یک گوشی هوشمند اینفینیکس و یک جعبه حک شده با لوگوی Free Fire را در توییتر منتشر کرد که به عرضه نسخه ویژه ای از گوشی هوشمند این شرکت برای گیمرها اشاره کرد. با نگاهی به تلفن مشاهده شده در توییت، به نظر می رسد که ممکن است نسخه ویژه ای از اینفینیکس نوت 11 یا اینفینیکس نوت 11 باشد، که هر دوی آنها به زودی در هند عرضه می شوند. در 26 نوامبر(5آذر)، مدیرعامل یک تیزر دیگر با هشتگ #ChooseYourWeapon در توییتر منتشر کرده بود که در آن بیان می‌کرد «چیزی خاص» به زودی برای گیمرها عرضه می‌شود. با این حال، این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد زمان عرضه گوشی هوشمند ارائه نکرده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

 


چاپ