مشکل شارژر مک بوک پرو (16 اینچی)

کاربران اپل مک ‌بوک پرو 16 اینچی از مشکل شارژ MagSafe 3 شکایت دارند. چراکه مک‌بوک پرو پس از خاموش شدن، شارژ نمی‌شود.

کاربران مک بوک پرو (16 اینچی) اپل با مشکل شارژ دستگاه از طریق MagSafe مواجه هستند. طبق گزارشات کاربران در Reddit، تعداد قابل توجهی از کاربران متوجه می شوند که کانکتور MagSafe 3 آنها گاهی اوقات وقتی لپ تاپ آنها خاموش است و درب آن بسته می شود، شارژ مورد انتظار را ارائه نمی دهد. مک بوک پرو (2021) اپل در اندازه های 14 و 16 اینچی در اکتبر (مهر)سال جاری با پردازنده های جدید M1 Pro و M1 Max به بازار عرضه شد.

macporo

مشکل شارژ در مک بوک پرو 16 اینچی برای اولین بار در تاپیک Reddit که توسط کاربری به نام تریلیونر ارسال شده بود مشاهده شد. این موضوع با یک ویدیوی همراه گزارش شد. طبق پست، مدل مک‌بوک پرو کاربر، زمانی که به طور کامل خاموش می‌شود، با کابل کانکتور MagSafe 3 که به برق وصل است شارژ نمی‌شود. گفته می‌شود که چراغ MagSafe به‌جای سبز شدن (نشان دهنده شارژ کامل) و شارژ نشدن، مکرراً به رنگ کهربایی چشمک می‌زند. این مشکل در صفحه پشتیبانی اپل نیز گزارش شده است و یکی از کاربران در این موضوع اظهار نظر کرده و گفته است که اپل اطمینان داده است جایگزینی برای مک بوک پرو 16 اینچی خود قرار میدهد.
صفحه پشتیبانی اپل توصیه‌هایی را برای اطمینان از عملکرد طبیعی MagSafe فهرست می‌کند، اما کاربران می‌گویند که این امر هیچ کمکی به آنها نمی‌کند. با این حال، طبق گزارش ها، اپل از این مشکل آگاه است و پشتیبانی اپل به کاربر Reddit توصیه کرده است که مک بوک پرو 16 اینچی خود را در حالی که لپ تاپ در حالت خواب است و درب آن باز است، شارژ کند. آنها همچنین توصیه کردند که کابل MagSafe را قبل از خاموش کردن کامپیوتر وصل کنند. برخی از کاربران مک‌بوک پرو گزارش کرده‌اند که شارژ از طریق USB-C نیز کار می‌کند!
همانطور که گفته شد، اپل مک بوک پرو 16 اینچی جدید اپل (2021) را به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را نسبت به ارائه‌های قبلی خود در اکتبر (مهر)سال جاری رونمایی کرد
این دستگاه دارای صفحه نمایش Liquid Retina XDR اپل است و با استفاده از فناوری ProMotion تا 120 هرتز نرخ تازه سازی تطبیقی را ارائه می دهد. و در دل مدل مک بوک پرو (2021) به تراشه های جدید M1 Pro یا M1 Max مجهز شده است که شامل حداکثر CPU 10 هسته ای و حداکثر 32 هسته GPU است.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ