قیمت و زمان عرضه ایکس باکس سری S با حافظه 1 ترابایتی!

ایکس باکس سری S در رنگ مشکی و با قیمت 349 دلار از تاریخ 1 سپتامبر به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

xbox

طبق گزارش اینگجت؛ مایکروسافت قصد دارد ایکس باکس سری S با حافظه 1 ترابایتی را در دهم شهریور1402 (1 سپتامبر) عرضه کند. البته، ثبت سفارش این محصول از امروز شروع شد.

فیل اسپنسر، مدیرعامل محبوب استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس امروز در جشنواره تابستانی از نسخه جدید Xbox Series S رونمایی کرد. این کنسول یه یک حافظه ذخیره سازی 1 ترابایتی و در رنگ مشکی کربنی براق ارائه شده است. طبق اطلاعیه شرکت سازنده، زمان عرضه آن در ماه سپتامبر می تواند به این معنا باشد که بازی معروف«در زمان استارفیلد» اندکی بعد از آن، در تاریخ 6 سپتامبر عرضه خواهد شد.

بری آدامز، مدیر ارشد بازاریابی ایکس باکس امروز در یک پست وبلاگی گفت: "اگر به دنبال ارتقا کنسول فعلی خود هستید یا تازه قصد دارید وارد دنیای Xbox شوید در هر صورت، Xbox Series S 1TB امکانات دیگری را در خانواده ایکس باکس به شما ارائه خواهد داد." او علاوه بر این، نوشت: " رنگ سیاه کربنی آن همان روکش مات مدرن و براق کنترلر بی‌سیم Xbox Series X و Xbox است. این کنسول از لحاظ سرعت و عملکرد مدل بالاتر نسل بعدی سری S با ظرفیت 512 گیگابایت به حساب می آید. بنابراین شما امکان دانلود بازی های بیشتری را خواهید داشت."

نسخه پایه ایکس باکس سری S با حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایت، قیمت 299 دلار عرضه شده بود. مایکروسافت با افزایش حافظه ذخیره سازی مدل جدید حدود 50 دلار به قیمت مدل جدید اضافه کرد. قابلیت فضای ذخیره سازی، یک ویژگی کلیدی برای گیمرها محسوب می شود. در حال حاضر، گیمرها می توانند این کنسول را امروز از وب سایت ایکس‌باکس و فروشگاه اینترنتی مایکروسافت پیش‌خرید کنند.


چاپ