بروزرسانی مسنجر فیسبوک: بازی های گروهی در تماس های تصویری

مسنجر فیسبوک هم اکنون از بازی‌های گروهی در تماس ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

فیسبوک

براساس گزارش گجت360؛ کاربران فیسبوک از این پس می توانند حین تماس ویدئویی با دوستان خود بازی های گروهی انجام دهند.این ویژگی هم اکنون در مسنجر نسخه های  iOS ، اندروید تحت وب در دسترس است. نکته جالب اینجاست که کاربران نیازی ندارند برای دسترسی به بازی ها اپلیکیشنی نصب کنند. در حال حاضر، 14 بازی رایگان در مسنجر قرار دارد که شامل Words With Friends، Mini Golf FRVR ، Card Wars و Exploding Kittens می‌شود.

فیس بوک به تازگی با انتشار یک پست وبلاگی این خبر را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه، هر بازی از تعداد بازیکن متفاوتی پشتیبانی می‌کند. البته، بیشتر این بازی‌ها را می‌توان دو نفره هم انجام داد.

برای دسترسی به بازی‌ها، کاربران باید یک تماس ویدیویی با دوستان یا خانواده خود در مسنجر برقرار کنند و روی دکمه حالت گروهی در وسط صفحه کلیک کنند. در مرحله بعد، آنها باید روی علامت "Play" ضربه بزنند و در کتابخانه بازی ها، بازی مورد علاقه خود را پیدا و انتخاب کنند.

متا از ماه قبل در حال آزمایش مجدد توانایی دسترسی به چت های مسنجر از طریق برنامه فیس بوک بود. ویژگی که از قبل در پلتفرم فیس بوک وجود داشت اما، در سال 2014 به مسنجر منتقل شد. با این حال، این شرکت سعی دارد به کاربران امکان بدهد بدون نیاز به استفاده از برنامه دیگری، محتوای مورد نظر خود را از طریق پیام در فیسبوک به اشتراک بگذارند.


چاپ