پرواز بزرگ ترین هواپیمای جهان در شبیه ساز پرواز مایکروسافت

مایکروسافت از هواپیمای An-225 Mriya ، بزرگ ترین هواپیمای جهان در بازی شبیه ساز پرواز استفاده می کند.

بازی شبیه ساز پرواز
براساس گزارش اینگجت؛ حالا شما می توانید با بزرگ ترین هواپیمای ساخته شده جهان در بازی"شبیه ساز پرواز مایکروسافت" پرواز کنید. قرار است درآمد حاصل از آن صرف بازسازی هواپیمای اوکراینی شود که در جنگ روسیه علیه اوکراین، نابود شد.

بزرگترین هواپیمای جهان یک سال قبل در روزهای اولیه حمله روسیه به اوکراین، توسط نیروهای مهاجم منهدم شد. اما حالا، Antonov An-225 Mriya یک بار دیگر پرواز می کند البته این بار در برنامه شبیه ساز پرواز مایکروسافت. کاربران می توانند با خرید این افزونه، به بازسازی Mriya واقعی کمک کنند.

هواپیمای Mriya یک هواپیمای راه و ترابری بود که با شش موتور فوق سنگین از نوع جت بالابر کار می کرد. این سنگین‌ترین هواپیمایی است که بشر تا به حال ساخت. طول بال‌ها این هواپیما به 290 فوت می رسد. مریا اولین پرواز خود را در سال 1988 انجام داد و برای حمل تجهیزاتی مانند شاتل های فضایی شوروی، تانک ها، لوکوموتیوهای دیزلی و ده ها خودرو مورد استفاده قرار می گرفت.


مراحل ساخت نسخه دوم مریا هم آغاز شده بود، اما هرگز به پایان نرسید. کشور سازنده حالا قصد دارد با استفاده از بقایای آن، این هواپیما را بازسازی کند. بودجه لازم برای انجام این پروژه، بیش از 500 میلیون دلار تخمین زده شده است.

نسخه شبیه‌سازی شده Antonov An-225 Mriya در شش نسخه برنامه از جمله Xbox Aviators Club وجود خواهد داشت. این بازی حتی در بازار رایانه های شخصی عرضه شده است و اواخر این ماه در کنسول بازی Xbox Series X/S و نسخه های ابری هم در دسترس قرار می گیرد. قیمت Mriya حدود 20دلار است که تمام آن صرف بازسازی Mryia توسط شرکتAntonov Corporation می شود. تیم سازنده Mriya مجازی هم به همراه این افزونه یک دفترچه راهنما در مورد مشخصات این هواپیما در گروه های مختلف منتشر کرده است.


چاپ