کانسپت جدید کنسول بازی قابل حمل پلی استیشن 5 منتشر شد

شرکت سونی از کانسپت جدید کنسول بازی قابل حمل پلی استیشن5 رونمایی کرد.

کنسول قابل حمل پلی استیشن 5

طبق گزارش های فن تک، این کنسول دستی قابل حمل سونی قابل رقابت با مدل Nintendo Switch Pro می باشد. بر اساس اخبار منتشرشده، کنسول جدید پلی استیشن5 در سال آینده رونمایی خواهد شد. این کنسول جدید، به علت این که بیشتر بازی ها به صورت دیجیتالی دانلود می شوند، نیازی به درایوی برای دیسک ندارد.

کنسول قابل حمل پلی استیشن سونی

در طراحی PS5 قابل حمل مانند مدل اصلی آن، از دو رنگ استفاده شده است. طراحی آن با کنترلر
این کنسول دستی قابل حمل پلی استیشن 5 قطعاً در هنگام رونمایی در سال آینده رقابت Nintendo Switch Pro را ارائه می دهد و از آنجایی که اکثر بازی ها را می توان به صورت دیجیتالی دانلود کرد، نیازی به درایو دیسک نیست.

طراحی کنسول بازی قابل حمل سونی

طراحی دو رنگ کنسول با کنترلر DualSense مطابقت دارد. کنترلرهایDualSense دارای ویژگی های لمسی، تریگرهای جدید، میکروفون داخلی و شارژ با پورت USB-C است. همه این ویژگی ها در کنترلر قابل حمل ما وجود دارد. دراین کنترلر دو دکمه مشکی در کنار دکمه های سفید با نمادهای △، O، X و ▢ قرار گرفته است.

کنسول بازیبه همراه دستگاه یک داک شارژ مجهز به LED های آبی ارائه می شود اما، رنگ بندی های متنوعی دارد که افراد می توانند طبق سلیقه خود انتخاب کنند. احتمال دارد کنترلرهای آن مانند کنترلرهای Nintendo Switch Joy Con قابل جدا شدن نباشند اما، طراحی آن کاملا ارگونومیک به نظر می رسند. در بخش بالایی آن یک دریچه تهویه به همراه یک جک هدفون قرار داده شده است.


چاپ